نکات متمایز کننده کولرهای آبی سرماسان آکسیال و سانتریفیوژ

نکات متمایز کننده کولرهای آبی سرماسان آکسیال و سانتریفیوژ

نکات متمایز کننده کولرهای آبی سرماسان آکسیال و سانتریفیوژ

آشنایی با کولرهای آبی سرماسان

کولرهای آبی سرماسان مدل‌های صنعتی که به دلیل مصرف بهینه و کاربردی‌تر خود زودتر نیز به بازار عرضه شدند. که می‌توانند در کنار توان تولیدی بالا، مصرف انرژی کمی نیز داشته باشند. معمولا فضاهای صنعتی آلودگی بیشتری دارند. کولرهای قدیمی پوشالی خیلی زود به دلیل آلودگی دچار مشکل می‌شدند. استفاده از پد سلولزی این مشکل را به حداقل رسانده است و طول عمر بالایی برای کولر و پدهای آن تضمین شده است.

کاربرد کولرهای آبی

  • استفاده در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها
  • استفاده در کارخانه و کارگاه‌های صنعتی
  • سیستم تهویه ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی
  • استفاده در مرغداری‌ها، سردخانه‌ها و گلخانه‌ها

مزایای استفاده از کولر آکسیال آبی

قطعات و پروانه‌ استفاده شده در کولر آکسیال آبی از فناوری‌های جدید و طراحی به روز استفاده شده است. این عامل سبب می‌شود کولر آکسیال آبی علاوه بر داشتن توان تولیدی بالا، مصرف انرژی بسیار کمی داشته باشند و بیشتر آن پیشتیبانی می‌کنند. مصرف آب کولر آکسیال آبی نیز به میزان چشمگیری کاهش یابد.

استفاده از فن‌های آکسیال موجب شده تعمیر و نگهداری کولر آکسیال آبی نیز بسیار آسان و ساده باشد. کولر آبی مدل‌ آکسیال ساختار ساده‌تر و تعمیر پذیری بهتری دارند. که این مدل را از نظر نگهداری طولانی مدت در شرایط بهتری قرار می‌دهد.

همه‌ی مدل‌های کولر آکسیال آبی از قطعات با کیفیت ساخته می‌شوند. تمامی مدل‌های کولر آکسیال آبی از مواد اولیه با کیفیت و یا آهن با پوشش رنگ کوره‌ای ساخته می‌شوند و همین عامل موجب شده هم در مدل‌های قابل حمل وزن کمتری داشته باشند. هم طول عمر دستگاه به میزان چشمگیری افزایش یابد.

برخی مدل‌های کولر آکسیال آبی از ریموت کنترل نیز برای کنترل دستگاه استفاده می‌کنند. به طور کلی کنترل مناسبی بر روی عملکردهای دستگاه خواهید داشت. همچنین می‌توانید به خوبی نوع کار و فعالیت دستگاه را بر اساس نیازهای خود تنظیم کنید. این عامل می‌تواند به کاهش مصرف انرژی و همچنین افزایش طول عمر کولر آکسیال آبی نیز کمک کند.

مزایای استفاده از پد سلولزی

پدهای سلولزی دارای طول عمر بالایی هستند و از ایجاد بیماری‌ها نیز جلوگیری می‌کنند. در صورت استفاده از مدل‌های مخصوص حتی می‌توانید به شکل ساده از فیلترهایی برای هوای ورودی استفاده نمایید. که به بهبود تنفس و هوای موجود کمک می‌کنند. به طور کلی پدهای سلولزی یکی از تکنولوژی‌های جدید و با کیفیتی هستند. که به خوبی توانسته‌اند جای پوشال‌های قدیمی را پر کنند.

کولرهای اکسیال این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید در کنار استفاده از آب، ترکیبات ضد عفونی کننده و خوشبو کننده را نیز به آب اضافه کنید. تا کیفیت هوای ورودی را افزایش دهید.

شرکت سرماسان انواع کولر صنعتی را در دو مدل متفاوت عرضه می‌نماید. این دو مدل کولر صنعتی دارای کارکردی مشابه هستند. و تفاوت عمده کولرها در فن به کاررفته در آن‌ها می‌باشد. که مدل اول با فن یا استفاده از نیروی گریز از مرکز کار می‌کند و مدل دوم با فن آکسیال یا پره‌ای کار می‌کند. هر دو نوع این کولرهای آبی صنعتی مزیت‌های خاص خود را داشته و در محیط‌های صنعتی و کارگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کولرهای صنعتی سانتریفیوژ

کولرهای آبی صنعتی با فن سانتریفیوژی هوای وارد شده به فن را که بعد از عبور نمودن از روی پدهای خیس خنک شده به اندازه 90 درجه چرخانده می‌شود. و به صورت شعاعی از فن منتقل و وارد محیط کاربری می‌گردد. کولرهای سانتریفیوژ برای بالا بردن سرعت جریان هوا از ایمپلرهای گردان استفاده می‌کنند. اما کولرهای آبی با فن آکسیال هوا را به شکل محوری انتقال می‌دهد. برای افزایش سرعت جریان هوا از عرض پره‌ها کمک می‌گیرند.

اندازه عرض پره متناسب با ظرفیت هوادهی کولر ساخته می‌شود فن آکسیال یک فن دمنده بوده و هوای گرم با چرخش آب بر روی پد، خنک شده و به محیط کاربری پرتاب می‌شود. کولر آبی فن آکسیال برای فرستادن هوای سرد به داخل سالن نیازی به کانال کشی ندارند و به شکل مستقیم در محیط قرار می‌گیرند.

%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1 %D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D9%86 897x313 - نکات متمایز کننده کولرهای آبی سرماسان آکسیال و سانتریفیوژ
انواع کولرهای آبی سرماسان
نکات متمایز کننده کولرهای آبی سرماسان

از دیگر نکات متمایز کننده کولرهای آبی سانتریفیوژی و آکسیال ( کولر آبی سلولزی ) به نحوه اتصال فن به الکتروموتور می‌باشد. در کولر آبی صنعتی آکسیال، فن به طور مستقیم به الکتروموتور وصل شده و به شکل یکپارچه می‌باشند.

در این کولرها ( کولر آبی ) از قطعات شفت و تسمه و فولی استفاده نگردیده است. به همین علت دستگاه در مقایسه با دیگر کولرهای آبی عمر طولانی داشته و درصد استهلاک آن بسیار کم می‌باشد. همین طور یکپارچه بودن فن و موتور کولر آبی فن آکسیال سبب شده تا مصرف انرژی در دستگاه کمتر از دیگر مدل‌های آن باشد.

کولرهای آبی با فن سانتریفیوژی، موتور کولر به واسطه یک تسمه وصل شده است. فن‌های سانتریفیوژی دارای ساختاری مستحکم و بادوام می‌باشند. عملکرد فن بسیار کم صدا بوده و هزینه فن‌های سانتریفیوژی در مقایسه با دیگر انواع کولرهای آبی، ارزان‌تر می‌باشد. مزیت‌ دیگر کولرهای آبی با فن سانتریفیوژی می‌توان به قابل استفاده بودن این کولرها در محیط‌های آلوده به مواد خورنده که کارآیی خوبی دارند اشاره کرد.

خرید با شماره گیری ۰۲۱۲۲۲۲۹۱۷۶ و یا فروشگاه آنلاین
امتیاز دهید
X