شاهد خنکی هوا به شیوه‌ی خلاقانه: سیستم مه پاش فضای باز

سیستم مه پاش e1652467756906 - سیستم های مه پاش
قبلی
بعدی

سیستم مه پاش سرماسان

با افتخار اعلام می‌کنیم که شرکت سرماسان با بهترین کیفیت، انواع سیستم‌های مه‌پاش را عرضه می‌کند. سیستم مه پاش ابزاری بسیار موثر و کارا است که از آن می‌توان برای تأمین رطوبت، خنک کردن و یا کاهش گرد و خاک محیط و از بین بردن بو های نامطلوب در فضاهای بزرگ و یکپارچه، مانند سوله‌های تولیدی در کارخانجات، انبارها و یا حتی خنک کردن سریع محصولات تولیدی و یا خنک کردن دستگاه‌های صنعتی استفاده کرد.علاوه بر این، سیستم مه پاش در فضاهای باز تفریحی و تجاری مانند سواحل شنی، هتل‌ها، تالارها، پارک‌ها و فضای سبز ویلایی جهت خنک کردن و لطافت هوا در تابستان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، با ایجاد جلوه‌های ویژه در اطراف استخر، برکه و آبنما، سیستم مه پاش زیبایی خاصی به فضای سبز می‌بخشد.

اين سيستم مخصوصا در تابستان که با مشکل خشکی هوا و گرماي زياد محيط مواجه هستیم کاربرد بيشتري يافته است.  خشکی هوا و دماي بالای محیط در صنایع مختلف ، باعث کاهش شديد کمیت و کیفیت توليد محصول شده و مشکلات عديده اي را به وجود مي آورد .

tell 1 1024x102 - سیستم های مه پاش
هوای آزاد مه پاش 1024x546 - سیستم های مه پاش

نصب و اجرای سیستم مه پاش

نصب بسیار سریع بدون محدودیت در مساحت و با قابلیت توسعه  ، راندمان بالا ، قیمتی باور نکردنی ( کمتر از نصف قیمت پد و فن ) با عمر مفید بسیار طولانی فقط بخشی از مزایای سیستم مه پاش سرماسان می باشد. سیستم مه پاش سرماسان یک محصول عالی با راحتی نصب انواع کافه، رستوران، گلخانه و … میباشد. با استفاده از این محصول می توانید به راحتی سیستم خود را بهینه کنید و به بهبود عملکرد آن بپردازید. نصب این محصول بسیار آسان است و هیچ نیازی به داشتن مهارت خاصی ندارد. با استفاده از سیستم مه پاش، می توانید به بهبود کیفیت و کارایی سیستم خود برای مه پاشی بپردازید. بنابراین، این محصول برای کشاورزان و دیگر متخصصان مه پاشی بسیار مفید است.

سرماسان اولین تولیدکننده سیستم های مه پاش

شرکت شایانیر صنعت آرتان با نام تجاری سرماسان تولیدکننده و مجری سیستم های مه پاش نازلی در کشور مي باشد كه با بهره گيري از متخصصین مجرب، به همراه وجود زيرساختها و تجهيزات دقيق ، اهتمام خود را بر جلب و اعتلاي هرچه بيشتر رضايت مشتري قرار داده است و با کیفیت ترین تجهیزات و قطعات سیستم مه پاش را جهت مصارف مختلف با کارائی فوق العاده بالا عرضه می نماید .

tell 1 1024x102 - سیستم های مه پاش
مه پاش سیستم - سیستم های مه پاش

مزایای سیستم مه پاش سرماسان

 

  • تامین رطوبت مورد نیاز سالن به صورت اتوماتیک ( کنترل رطوبت سالن با رطوبت سنج دیجیتالی متصل به سیستم مه پاشمرغداری)
  • کاهش مشکلات تنفسی و بیماریهایی نظیر برونشیت و … به دلیل امکان ضدعفونی هوای سالن توسط سیستم مهپاش
  • بهبود ضریب تبدیل غذایی به دلیل تامین آسایش بیشتر گله در صورت استفاده از سیستم مه پاش مرغداری و گاوداری و اصطبل ها زیرا سیستم مهپاش باعث خنکی سالن می شود.
  • سیستم مه پاش امکان ضدعفونی هوای سالن به صورت کاملا یکنواخت و موثر طی دوره پرورش را فراهم می کند.زیرا نازل مه پاش یا نازل فوگردر تمام طول سالن قرار داده شده و سیستم مهپاش به صورت یکنواخت رطوبت را پخش می کند.
  • با استفاده از سیستم مه پاش، امکان واکسیناسیون طیور برای واکسن های قطره چشمی فراهم می آید.
  • بدلیل مطبوع شدن هوای سالن در صورت استفاده از سیستم مه پاش، راندمان تولید بهتر شده ، تلفات کاهش و وزن بارگیری افزایش و میزان و اندازه تخم مرغ و ضخامت پوسته ی ان افزایش می یابد و بیماری ها کاهش می یابد.
  • حشرات و گرد و خاک و بو کنترل میشود و میتوان فضاهای مورد نظر را ضد عفونی کرد.
  • استفاده از شلنگ های با بهترین کیفیت و مقاوم در برابر پوسیدگی و آفتاب خوردگی و خراب شدن
  • استفاده از مرغوب ترین نازل های روز دنیا با بهترین کیفیت
  • نصب و راه اندازی توسط مجرب ترین پرسنل فتی
  • صرفه جویی در مصرف برق برای تامین هوای خنک
  • صرفه جویی قابل توجه در مصرف آب برای تامین رطوبت مورد نیاز
tell 1 1024x102 - سیستم های مه پاش

مشخصات سیستم مه پاش سرماسان

پخش ویدیو
tell 1 1024x102 - سیستم های مه پاش
X