از هوای خنک فضای باز لذت ببرید، با پنکه مه پاش هوشمند

پنکه - پنکه مه پاش
قبلی
بعدی

پنکه مه پاش

پنکه مه پاش محصولی با کیفیت و زیبا  شرکت سرماسان میباشد که عرضه کننده مدرن‌ترین دستگاه‌های «پنکه مه‌پاش» با بهترین کیفیت برای انواع فضاهای رستورانی، کافی‌شاپ، ویلا و انواع سالن‌های صنعتی و تجاری می‌باشد. پنکه‌های مه‌ساز یا میست فن دستگاهی است که قابلیت اسپری آب با اندازه‌های مختلف را دارا بوده و در مدل‌های ایستاده و دیواری با حجم‌های مختلف آب و قدرت بالا عرضه می‌شود. این پنکه‌ها همچنین برای کلیه فضاهای باز مثل مساجد، حسینیه‌ها، باغ‌ها، آلاچیق‌ها، کنار استخر، سالن‌های پذیرایی، کارگاه و سوله‌های تولیدی و… بسیار ایده‌آل می‌باشد.

در خصوص نوع کار این دستگاه باید گفت؛ پنکه‌های آبی با ایجاد قطرات بسیار ریز آب و تبخیر شدن، باعث ایجاد هوای بسیار خنک در محیط مورد نظر خواهند شد. رطوبتی که پنکه‌مه پاش ایجاد می‌کند بسیار ریز بوده و به سرعت در هوا تبخیر می‌شود و افرادی که در فاصله نزدیک به دستگاه هستند رطوبت را احساس خواهند کرد.

tell 1 1024x102 - پنکه مه پاش
توضیحات محصول 1 - پنکه مه پاش

ظرفیت پنکه مه پاش

پنکه مه پاش سرماسان، محصولی فوق العاده برای خنک کردن محیط کافه و رستوران و انواع فضای باز است. این پنکه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته مه پاشی، باعث خلق یک برفکاری خنک و دلنشین در هوای محیط شما می‌شود. این محصول دارای چهار پره بزرگ و سیستم حرکتی قوی است که در کنار مخزن آب با ظرفیت ۱۵ لیتر، این امکان را فراهم می‌کند تا به طور پیوسته و بدون نیاز به تعویض آب، برای ۸ تا ۱۰ ساعت محیط شما را خنک نگه دارد. پنکه مه پاش سرماسان با طراحی زیبا و منحصر به فرد، بهترین انتخاب برای خنک کردن محیط کافه، رستوران و انواع فضای باز است.

قابلیت پنکه مه پاش

 

مخزن آب رطوبت‌ساز در انتهای بدنه تعبیه شده و به راحتی قابل جداسازی و پر کردن می‌باشد. به کمک پایه با طراحی چرخ‌دار می‌توانید به آسانی پنکه را به هر نقطه دلخواه جابجا نمایید، با استفاده از دستگاه کنترل از راه دور نیز می‌توانید با داشتن فاصله از وسیله تنظیمات لازم و دلخواه‌تان را انجام دهید.همچنین نکته دیگری که وجود دارد این است که، از پنکه‌های مه پاش می‌توان با اضافه کردن مواد معطر و خوش‌بو به عنوان دستگاه تهویه معطر برای خوش‌بو کردن محیط نیز استفاده کرد.

tell 1 1024x102 - پنکه مه پاش
مهپاش - پنکه مه پاش

پنکه مه پاش چه مزایایی دارد؟

پنکه مه پاش که به عنوان فن مه پاش یا فن اسپری آب نیز شناخته می شود، چندین مزیت دارد. در مرحله اول، می تواند دمای هوای اطراف را تا 10 درجه سانتیگراد خنک کند و برای استفاده در آب و هوای گرم و مرطوب ایده آل است. ثانیا، می تواند به کاهش میزان گرد و غبار و گرده موجود در هوا کمک کند و آن را به گزینه ای عالی برای افراد مبتلا به آلرژی یا مشکلات تنفسی تبدیل کند. ثالثاً، می توان آن را هم در داخل و هم در خارج از منزل استفاده کرد و آن را به یک راه حل خنک کننده همه کاره تبدیل می کند. در نهایت، فن های مه پاش از نظر انرژی کارآمد و مقرون به صرفه هستند، زیرا نسبت به واحدهای تهویه مطبوع برق کمتری مصرف می کنند و نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند.

اهمیت پنکه پاش در کافه و یا رستوران چیست؟

پنکه پاش در رستوران اهمیت بسیاری دارد. این دستگاه باعث خنک کردن هوا و ایجاد هوای تازه و سرد می‌شود که برای مشتریان رستوران بسیار مهم است. همچنین، پنکه پاش می‌تواند به عنوان یکی از ابزارهای بهداشتی در رستوران استفاده شود و با کاهش دما، رشد باکتری‌ها و ویروس‌ها را کنترل می‌کند. در نتیجه، استفاده از پنکه پاش در رستوران بهبود کیفیت هوای داخلی و بهداشت را بهبود می‌بخشد و برای مشتریان و کارکنان رستوران راحتی و سلامتی را فراهم می‌کند.

tell 1 1024x102 - پنکه مه پاش

مشخصات پنکه مه‌پاش سرماسان

6 1024x1024 - پنکه مه پاش
tell 1 1024x102 - پنکه مه پاش

ایمیل خود را برای اطلاع از آخرین به‌روزرسانی‌ها، ارسال کنید.

X