2 مورد مهم در تعیین زمان تعویض پد کولر آبی چیست؟

2 مورد مهم در تعیین زمان تعویض پد کولر آبی چیست؟

2 مورد مهم در تعیین زمان تعویض پد کولر آبی چیست؟

عوامل متفاوتی تعیین کننده زمان‌ مناسب برای تعویض پد کولر آبی هستند.‌ به همین دلیل زمان تعویض پدهای سرمایشی در کولرهای آبی ممکن است متفاوت از یکدیگر باشد. در این قسمت شما را با چند مورد مهم در مورد تشخیص زمان مناسب برای تعویض پد‌های سرمایشی کولر آبی سرماسان آشنا خواهیم کرد.

پد سلولزی. e1625922400392 1 1024x554 - 2 مورد مهم در تعیین زمان تعویض پد کولر آبی چیست؟ تاثیر عوامل محیطی پد کولر آبی

عوامل محیطی نقش مهمی ‌در‌ تعیین زمان تعویض پد کولر  آبی دارند.‌ با توجه به اینکه‌ از کولرهای آبی در مناطق مختلفی استفاده می‌شود. باید به شرایط آب و هوایی آن منطقه توجه کرد. به عنوان مثال در برخی از مناطق آب مورد استفاده قرار داده شده‌ توسط کولر آبی دارای املاح و ذرات فراوانی است.‌ بالا بودن میزان سختی آب باعث می‌شود که در مدت زمان کمتری رسوب رویه پدهای سرمایشی کولر آبی انباشته شود.‌

مواد معدنی و رسوبات در قسمت‌های‌ لانه زنبوری پد‌های سرمایشی جمع می‌شوند. و باعث مسدود شدن و بی اثر شدن پدها می‌گردند.‌ در سرتاسر کره زمین قالب‌های باکتریایی، مواد معدنی، و فلزات سنگین در آب وجود دارند.‌ این مواد به صورت محلول در آب موجود هستند. و با ورود به پدهای سرمایشی کولر آبی با گذشت زمان‌ باعث مسدود شدن و ایجاد رسوب در آن‌ها می‌گردند. همچنین میزان آلودگی و ذرات معلق موجود در هوای منطقه می‌تواند. روی عملکرد صحیح پد‌های سرمایشی تاثیر بگذارد.‌

در صورتی که در چنین منطقه‌از ای‌ کولر آبی استفاده می‌کنید. بدیهی است که باید در فواصل زمانی کمتری نسبت به نظافت یا تعویض پدهای سرمایشی کولر آبی خود اقدام کنید.‌ نباید این تصور را داشته باشید که‌ اسفنج‌های‌ پدهای سرمایشی تحت هر شرایطی دوام طولانی مدت خواهند داشت.

مثال

به عنوان مثال اگر از کولر آبی در یک انباری یا محیط صنعتی که‌ آلودگی‌های بسیاری در آن وجود دارد استفاده شود. پدهای سرمایشی به زودی کثیف خواهند شد.‌ در صورت استفاده از کولر آبی در فضای باز نیز با گذشت زمان گرد و غبار و ذرات معلق در هوا‌ باعث مسدود شدن پدهای سرمایشی خواهند شد.

کولر سانتریفیوژ 4 3 1 1024x576 - 2 مورد مهم در تعیین زمان تعویض پد کولر آبی چیست؟
مدت زمان استفاده از پد کولر آبی

مدت زمان استفاده از کولر آبی نیز‌ در زمان تعویض پد کولر آبی‌ نقش دارد. در صورتی که از کولر آبی به صورت مداوم و در طول ساعت‌های طولانی استفاده می‌کنید. بدیهی است که پدهای سرمایشی نیز‌ گرد و غبار و ذرات بیشتری را به خود جذب کنند.‌ در این صورت لازم است که در فواصل زمانی کوتاه‌تری نسبت به نظافت‌ یا تعویض پد‌های سرمایشی کولر آبی خود اقدام کنید.‌ با این حال برخی از کاربران تنها در ساعت‌های مشخصی از روز و‌ در مدت زمان کوتاه‌تری از کولر آبی استفاده می‌کنند.‌

در این صورت این کاربران نیاز کمتری به‌ تعویض‌ یا نظافت پدهای سرمایشی کولر آبی خود خواهند داشت.‌ با تمام این‌ها باید دقت کنید که بهتر است پدهای سرمایشی کولر آبی را یک بار قبل از‌ آغاز فصل گرما و شروع به کار کولر آبی و‌ یک بار در پایان فصل گرما که‌ قرار است کولر را‌ مدت زمان‌ طولانی خاموش نگه دارید‌. مورد کنترل و بررسی قرار دهید و در صورت نیاز‌ پدهای سرمایشی کولر را تمیز کرده‌ یا در صورت معیوب بودن پدها، آن‌ها را با پدهای سرمایشی جدید جایگزین کنید.

در پایان

واحد تولید شرکت سرماسان با همکاری شرکت‌های معتبر دنیا و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه تولید و ساخت انواع سیستم‌های سرمایشی. کولرهای آکسیال، کولرهای سانتریفیوژ، سیستم‌های مه پاش و پنکه‌های مه پاش فعالیت می‌نماید. به همین دلیل پد کولر آبی پاسخگوی نیاز اکثریت مشتریان می‌باشد.

موارد فوق و بسیاری از خدمات و امکانات دیگر، تعیین‌کننده بهای تمام شده و بالطبع آن قیمت عرضه محصولات سرماسان به مشتریان عزیز می‌باشد. همچنین با وجود ۲۷ نمایندگی فعال در کشور، فاصله ما با شما مشتری گرامی، حداکثر ۲ ساعت است.

 

امتیاز دهید
X