محصولات سرماسان را بهتر بشناسید

محصولات سرماسان را بهتر بشناسید

محصولات سرماسان را بهتر بشناسید

شرکت شایانیر صنعت آرتان با نام تجاری «سرماسان» بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع مدرن‌ترین سیستم‌های سرمایشی، در کشور می‌باشد. که محصولات سرماسان همواره با رضایت ۱۰۰% مشتریان روبرو شده است. در کنار داشتن نشان ملی استاندارد، این شرکت تنها دارنده استاندارد کیفیت برتر اتحادیه اروپا (CE) برای سیستم‌های سرمایشی می‌باشد.

سرماسان با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و کارآمد، اقدام به تامین سرمایش و رطوبت فضاهای بزرگ شامل سوله‌های صنعتی، سالن‌های ورزشی، سالن‌های مرغداری، سالن‌های گلخانه، رستوران‌ها، ویلاها و فضاهای باز و انواع مه‌پاش‌ها و پنکه‌های مه‌پاش و … کرده و همچنین آماده ارائه طرح و برآورد برای پروژه‌های متقاضیان استفاده از این سیستم‌های سرمایشی می‌باشد.

محصولات شرکت سرماسان در چهار گروه ارائه می‌شود:

** کولر آکسیال چیست؟

یکی از انواع کولرهای صنعتی، کولر صنعتی آکسیال است که از بهترین محصولات سرماسان توسط این شرکت تولید و عرضه می‌شود. این نوع از کولرها دارای فن‌های محوری یا آکسیال می‌باشند که فن‌های آکسیال جریان هوا را در راستای شفت یا به صورت محوری انتقال می‌دهند.

D6 1024x678 - محصولات سرماسان را بهتر بشناسید

کولرهای صنعتی آکسیال یکی از محصولات پرطرفدار و پر کاربرد شرکت سرماسان به ویژه در سالن‌های صنعتی. سالن‌های ورزشی، مساجد، حسینیه‌ها، تالارها و گلخانه‌ها، سالن‌های آمفی تئاتر، فضاهای باز و… می‌باشد.

** کولر صنعتی سانتریفیوژ چیست؟

با توجه به فراوانی تولید کولرهای سانترفیوژ خانگی با ظرفیت‌های کم و خلا وجود کولرهای سانترفیوژ ظرفیت بالاتر، شرکت سرماسان اقدام به تولید این نوع کولرها در ظرفیت صنعتی تا m3/h 50000 نموده است.

d 2 1 - محصولات سرماسان را بهتر بشناسید

برای سرمایش سالن‌های صنعتی  و ورزشی کوچک، سرمایش موضعی توسط کانال کشی، تامین همزمان سرمایش چندین واحد اداری، تجاری و آموزشی، این کولرها بهترین گزینه می‌باشند.

** نکاتی درباره پنکه مه‌پاش

از دیگر محصولات سرماسان این شرکت، سیستم خنک‌کننده پنکه مه‌پاش می‌باشد. پنکه‌های مه‌ ساز یا میست فن با قابلیت اسپری آب با اندازه‌های و مدل‌های مختلف می‌باشد. پنکه‌های آبی با ایجاد مه یا همان قطرات بسیار ریز آب و تبخیر شدن آن با تماس با سطوح باعث ایجاد هوای خنک در محیط اطراف خود خواهند شد.

downlod 1 838x1024 - محصولات سرماسان را بهتر بشناسید

این پنکه‌ها برای فضاهایی همچون: مساجد و حسینیه‌ها، سالن‌های پذیرایی، ویلا و آلاچیق. رستوران و کافی‌شاپ، سالن‌های ورزشی، گلخانه، کارگاه و سوله‌های تولیدی و … بسیار ایده‌آل می‌باشد.

** جزئیات سیستم مه‌پاش

سيستم مه‌پاش يک ابزار بسيار موثر و کارا جهت تامين رطوبت، خنک کردن و یا کاهش گرد و خاک و از بین بردن بوهای نامطلوب است. این سیستم‌ها قابل استفاده در فضاهای بزرگ و يکپارچه نظير سوله‌های تولیدی در کارخانجات، انبارها، مرغداری‌ها و گاوداری‌ها بوده‌اند. قابلیت خنک کردن دستگاه‌های صنعتی را نیز دارد.

مه پاش رستوران 1 - محصولات سرماسان را بهتر بشناسید

از جمله مزایایی که این سیستم دارد «ضدعفونی هوای سالن به صورت کاملا یکنواخت و موثر» می‌باشد. همین‌طور با استفاده از سیستم مه‌پاش، امکان «واکسیناسیون طیور برای واکسن‌های قطره چشمی» فراهم شده و به راحتی قابل انجام است. اين سيستم در تابستان که با مشکل خشکی هوا و گرماي زياد مواجه هستیم نیز کاربردهای بسیاری دارد.

*****

همچنین باید بدانید، واحد تولید شرکت سرماسان با همکاری شرکت‌های معتبر جهانی و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه تولید و ساخت انواع سیستم‌های سرمایشی، فعالیت می‌نماید و به همین دلیل پاسخگوی نیاز اکثریت مشتریان می‌باشد و اجرای بیش از صدها پروژه سرمایشی و رطوبت‌دهی در سراسر کشور نشان از اطمینان مردمی به محصولات سرماسان است.

لازم است بدانید محصولات سرماسان دارای 2 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش برای انواع سامانه‌های سرمایشی بوده است. همچنین شبکه‌ای گسترده و فعال در فروش، نصب و خدمات پس از فروش در سراسر کشور (بیش از 27 استان) نیز دارد.

جهت خرید و سفارش هریک از محصولات سرماسان می‌توانید با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

امتیاز دهید
X