انواع کولرهای آبی سلولزی روبروزن و بالازن سرماسان

انواع کولرهای آبی سلولزی روبروزن و بالازن سرماسان

انواع کولرهای آبی سلولزی روبروزن و بالازن سرماسان

کولرهای آبی سلولزی سرماسان

بهترین گزینه برای انتخاب کولر صنعتی، کولرهای صنعتی آبی شرکت سرماسان است که به دلیل خاصیت جذب بیشتر آب در پد سلولزی به جای پوشال و همچنین قرارگیری لایه‌های منظم، موج‌دار و یکنواخت سلولز در کنار هم، توزیع یکنواخت آب بر روی پد سلولزی و در نتیجه وجود بیشترین سطح تماس موثر بین هوای عبوری و سطح مرطوب پد سلولزی، باعث ایجاد خنکی بیشتر می‌شود. (حدود ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد بیشتر از کولرهای با پوشال) همچنین باعث عدم انتقال ذرات معلق هوا و باکتری‌ها به داخل کانال کولر شده و در دو نوع با فن آکسیال و فن سانتریفیوژ طراحی و تولید می‌شوند.

کولر آبی سلولزی آکسیال سرماسان

کولرهای آبی فن آکسیال سرماسان که در واقع کولر آبی با یک‌طرف پد سلولزی و دارای فن آکسیال می‌باشند، با ویژگی های منحصر بفردی مانند سادگی در طراحی، بازده انرژی بالا (رده A)، مصرف برق اندک، قابل استفاده در کمترین فضای مناسب نصب، هزینه راه اندازی کم، سهولت در تعمیر و نگهداری و… برای استفاده در کارگاه‌ها، انبارها، کارخانه‌ها، سالن‌های پرورش گل و گیاه، سالن‌های گاوداری و مرغداری و… بسیار مفید و کارآمد می‌باشند. کولر صنعتی آکسیال (فن آکسیال) انرژی قابلیت تبدیل هوای گرم و خشک را به هوای خنک و مرطوب با استفاده از سیستم سرمایش تبخیری دارا می‌باشد.

دارای پد سلولزی 

واسطه تبخیر که سطح تماس بسیار زیاد و منظم بین آب و هوا را ایجاد می کند. با توجه به خاصیت جذب بالای آب در پد سلولزی ، هوای خنک و پاک تامین گردیده و در عین حال ماندگاری آن بیشتر از پوشال می باشد . علاوه بر این بازده سرمایش پد سلولزی در مقایسه با پوشال معمولی بیشتر است و این بازده سرمایش در مدت زمان کارکرد ثابت می ماند در حالیکه بازده سرمایش پوشال پس از یک مدت کاری کوتاه کاهش میابد . افزایش بازده سرمایش ، کاهش برق مصرفی ، ثبات در بازده سرمایش با توجه به مدت زمان کارکرد و عمر مفید بیشتر از مهمترین مزایای بارز پد سلولزی می باشد. لازم بذکر است عدم انتقال گرد و غبار به داخل فضا و تامین هوای پاک از دیگر مزیتهای بارز این واسطه تبخیری می باشد.

خرید انواع کولر آبی

برای خرید و تهیه کولرهای آبی سلولزی روبروزن و بالازن سرماسان می‌توانید با شماره ۲۲۲۲۹۱۷۶-۰۲۱ تماس گرفته تا کارشناسان مجموعه ما، شما را راهنمایی کرده تا بتوانید محصول موردنظر خود را خریداری کنید. لازم به ذکر است که تمامی کولرهای آبی صنعتی برند سرماسان با ۳ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش ارائه می‌شود.

شرکت سرماسان

لازم به ذکر است که؛ شرکت سرماسان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ و با مجوز رسمی آغاز کرد و پس از سال‌ها تجربه، امروز با بهره‌گیری از یک تیم قوی و متخصص و با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا، مدرن‌ترین سیستم‌های سرمایشی را تولید و عرضه می‌نماید و انتخاب اول برندها است.

این شرکت مهم‌ترین اولویت خود را رساندن «محصول باکیفیت طبق خواسته هموطنان عزیز» قرار داده است و در این مهم موفق بوده و اعتماد نهادها و مجموعه‌های شناخته شده مهر تاییدی بر قابل اعتماد بودن سرماسان می‌باشد.

خدمات پس از فروش و ارائه پشتیبانی به مشتریان، از دیگر نقاط برجسته برند سرماسان بوده و با فعال بود ده‌ها نیروی خدمات پس از فروش در ۲۷ استان، می‌توانیم این قول را به شما دهیم که در هر نقطه از کشور در کمترین زمان ممکن در دسترس شما خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

** پد سلولزی کولر چیست؟
** نکات مهم خرید کولر صنعتی
p88g untitled 3 - انواع کولرهای آبی سلولزی روبروزن و بالازن سرماسان
شماره تماس سرماسان

کلمات کلیدی: کولر صنعتی- کولر سلولزی- کولرسانتریفیوژ-کولر آبی- کولر آبی صنعتی- پد کولر- کولر آکسیال- کولر صنعتی آبی – کولر صنعتی آبی- خرید کولر آبی صنعتی- کولر صنعتی آکسیال- کولر آکسیال آبی- کولر آبی سلولزی- کولر سالن تولید- کولر صنعتی کارخانه- کولر صنعتی گلخانه- کولر گلخانه – پد کولر گلخانه – کولر آبی صنعتی گلخانه –کولر آبی انبار صنعتی – قیمت کولر آبی صنعتی – سیستم های مه پاش – سیستم مه پاش گاوداری – کولرکارگاهی – کولر آبی تجاری – کولر صنعتی بدون کانال- پد کولر آبی

امتیاز دهید
X