محصولات

سیستم‌های سرمایشی شرکت سرماسان مختص به کارخانه جات، سوله، انبار، گلخانه، مرغداری و … تمامی فضاهای نیاز به سرمایش و تهویه طراحی شده‌اند که با بهترین کیفیت قطعات و بهترین خدمات برای مشتریان ارائه می‌شود.

کولر صنعتی آکسیال

قبلی
بعدی

کولر صنعتی سلولزی آکسیال سرماسان در مدل های مختلفی در بازار موجود هستند که همین تنوع موجب انتخاب بهتر برای کاربران می‌شود. آن‌ها می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود مدل مناسب کولر آکسیال آبی سرماسان را تهیه نمایند.

  • تمامی قطعات و پروانه های استفاده شده در کولر آکسیال آبی از فناوری های جدید و طراحی به روز استفاده می کنند. این عامل سبب می شود کولر آکسیال آبی علاوه بر داشتن توان تولیدی بالا، مصرف انرژی بسیار کمی داشته باشند و بیشتر آن‌ها نیز از بازده انرژی رده بالا یا همان A پیشتیبانی می‌کنند. از طرف دیگر نیز استفاده از طراحی جدید موجب شده مصرف آب کولر آکسیال آبی نیز به میزان چشمگیری کاهش یابد.
  • استفاده از فن‌های آکسیال موجب شده تعمیر و نگهداری کولر آکسیال آبی نیز بسیار آسان و ساده باشد. تمامی مدل‌های آکسیال ساختار ساده‌تر و تعمیر پذیری بهتری دارند که این مدل را از نظر نگهداری طولانی مدت در شرایط بهتری قرار می‌دهد.
  • تمامی مدل های کولر آکسیال آبی از قطعات با کیفیت ساخته می‌شوند. تمامی مدل‌های کولر آکسیال آبی از مواد اولیه با کیفیت و یا آهن با پوشش رنگ کوره‌ای ساخته می‌شوند و همین عامل موجب شده هم در مدل‌های قابل حمل وزن کمتری داشته باشند و هم طول عمر دستگاه به میزان چشمگیری افزایش یابد.

کولر صنعتی سلولزی آکسیال سرماسان در مدل های مختلفی در بازار موجود هستند که همین تنوع موجب انتخاب بهتر برای کاربران می شود. آن ها می توانند بر اساس سلیقه و نیاز خود مدل مناسب کولر آکسیال آبی سرماسان را تهیه نمایند.
شما میتوانید به راحتی از فروشگاه سرماسان خرید نمائید.

 

کولر سانتریفیوژ

قبلی
بعدی

کولر صنعتی سانتریفیوژ یکی از انواع کولرهای تبخیری می‌باشد که اساس کار این کولرها بر اساس تبخیر آب استوار است.

با توجه به اینکه کولر سانتریفیوژ در ایران، در ظرفیت‌های خانگی و کم به صورت بسیار تولید و عرضه می‌شود، خلاء وجود کولر صنعتی سانتریفیوژ با ظرفیت بالا احساس می‌شد که شرکت سرماسان اقدام به تولید این کولرهای صنعتی آبی در ظرفیت‌های بالا (تا ۶۰.۰۰۰M3/h) نموده است.

لازم به ذکر است که این کولرهای سرماسان مدرن‌ترین و باکیفیت‌ترین کولرهای داخل کشور است.

کولرهای صنعتی سانتریفیوژ، برای سرمایش سالن‌های صنعتی و ورزشی، تامین همزمان سرمایش چندین واحد اداری، سرمایش مجتمع‌ها، ویلاها، سوله و انبارها، مساجد و حسینه‌ها و… بهترین گزینه می‌باشد.

مناسب جهت استفاده در هرگونه فضای بزرگ و صنعتی مانند: سوله‌های صنعتی، کارگاه‌ها، کارخانه‌ها‌، مساجد، ادارات، سینماها، انبارها،فروشگاه‌های بزرگ

این کولر به جای استفاده از پوشال‌های معمولی به عنوان واسط تبخیری، از پدهای سلولزی که راندمان خنک‌سازی را افزایش می‌دهند بهره می‌برد.

نکته قابل توجه این است که کولرهای سانتریفیوژ سرماسان در ظرفیت‌های مختلفی از جمله ۱۳۰۰۰، ۲۶۰۰۰، ۳۲۰۰۰ ، ۶۰۰۰۰ تولید و عرضه می‌شود.

شما میتوانید به راحتی از فروشگاه سرماسان خرید نمائید.

فن تهویه

قبلی
بعدی

فن تهویه یکی از بی‌نظیر‌ترین محصولات شرکت سرماسان می‌باشد، سرماسان عرضه کننده مدرن‌ترین دستگاه‌های «فن تهویه گلخانه‌ای» با بهترین کیفیت می‌باشد.  این شرکت که بیش از ۱۵ سال تجربه موفق در طراحی، تولید و اجرای مدرن‌ترین سیستم‌های سرمایشی کشور نظیر انواع کولر صنعتی آکسیال، کولر صنعتی سانتریفیوژ و سیستم مه‌پاش را دارد، با توجه به نیاز کشور به «فن تهویه ۱۴۰ و فن تهویه ۱۰۰»، اقدام به تولید این دستگاه نموده است تا نیازهای گلخانه‌داران را تامین نماید.

سیستم «فن تهویه» با طراحی زیبا و متنوع جهت سرمایش یکنواخت برای استفاده در انواع سالن‌های گلخانه‌ای، مرغداری و صنعتی تولید و عرضه می‌شود.

فن اگزاست یا فن تهویه با توجه به وجود گرما و رطوبت بالا در فضای بسته همچون گلخانه و مرغداری، نقش بسیار مهم و بسزایی دارد که به منظور تهویه و خارج کردن گرما و رطوبت از داخل سالن، به‌کار می‌رود که بدین وسیله اکسیژن تازه که عامل موثری در رشد گیاهان می‌باشد وارد سالن می‌گردد.

شما میتوانید به راحتی از فروشگاه سرماسان خرید نمائید.

قبلی
بعدی

سیستم‌های مه پاش که با نام فوگر (fogger) نیز شناخته می‌شود، ابزاری می‌باشد که جهت تامین رطوبت و خنک کردن فضاهای بزرگ همچون گلخانه‌ها به‌ کار می‌رود. البته این دستگاه در محیط‌های صنعتی، سوله‌ها، کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و… نیز به قابل استفاده می‌باشد.

سیستم‌های مه پاش به دلیل کنترل مناسب دما و همچنین تامین رطوبت کافی در فضاهایی همچون گلخانه‌ها به عنوان یک عنصر اصلی به کار می‌روند چرا که این مکان‌های سربسته، در روزهای گرم سال با مشکل افزایش دما و کمبود رطوبت مواجه هستند و بدین وسیله بازدهی خود را افزایش خواهند داد. به همین منظور در فضاهای بسته هدف سیستم مه پاش خنک کردن و تأمین رطوبت محیطی مثل گلخانه‌هاست. از سویی دیگر در فضای باز هدف از ایجاد سیستم مه پاش، تنها خنک کردن و شاداب کردن محیط  و اطرافیان است.

در خصوص نوع کار این سیستم باید گفت، ذرات پودری آب رطوبت هوا را گرفته و خود تبخیر شده و باعث خنک‌سازی می‌شود. این کار توسط نازل‌های متصل به شلنگ‌های تحت فشار انجام می‌شود.

شرکت شایانیر صنعت آرتان با نام تجاری سرماسان تولیدکننده و مجری سیستم‌های مه پاش در کشور می‌باشد كه با کیفیت ترین تجهیزات و قطعات سیستم مه پاش را جهت مصارف مختلف با کارائی فوق‌العاده بالا عرضه می‌نماید.

نصب بسیار سریع بدون محدودیت در مساحت و با قابلیت توسعه، راندمان بالا، قیمتی باور نکردنی با عمر مفید بسیار طولانی فقط بخشی از مزایای سیستم مه پاش سرماسان می‌باشد.

شما میتوانید به راحتی از فروشگاه سرماسان خرید نمائید.

شرکت سرماسان عرضه کننده مدرن‌ترین دستگاه‌های «پد کولر» با بهترین کیفیت برای انواع سالن‌های گلخانه‌ای می‌باشد.

پد کولرهای گلخانه‌ای سرماسان بهترین گزینه جهت سرمایش محیط گلخانه است که در ظرفیت‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود. سرماسان مفتخر است به عنوان اولین شرکت تولید کننده سیستم‌های سرمایشی، این پدکولرها را در گلخانه‌ها در انواع شرایط اقلیمی استفاده کند. به طوری که از جنوبی‌ترین مناطق گلخانه‌ای کشور در شهر رودان تا مناطق شمالی کشور در گرگان و تبریز و همچنین مناطق خشک و گرمسیری مرکزی کشور با اقبال بسیار خوب گلخانه داران روبرو شده است.

گلخانه‌ها به سیستم‌های خنک کننده به اندازه سیستم گرمایشی نیاز دارند. نیاز به سرمای مناسب زمانی اتفاق می‌افتد که میانگین دمای روزانه برای عملکرد مناسب محصولات بسیار بالا باشد. در این صورت خنک کردن گلخانه تنها راه سالم ماندن محصولات داخل گلخانه است. سرمایش گلخانه گرانتر از گرم کردن گلخانه است. بنابراین سرمایه گذاری در خرید سیستم خنک کننده باید یک تصمیم خوب در نظر گرفته شود. روش خنک کننده ترجیحی برای گلخانه از طریق خنک سازی تبخیری است.

شما میتوانید به راحتی از فروشگاه سرماسان خرید نمائید.

فن سیر کوله که به آن اصطلاحا جت فن هم گفته می‌شود در واقع جهت جابجایی و یکنواخت سازی جریان و دمای هوا در فضاهای بزرگ است. در واقع فن سیرکوله یک هواکش قدرتمند محسوب می‌شود. استفاده از فن سیر کوله باعث می‌شود هوا در سالن‌های رشد برای گیاهان و یا حتی حیوانات بطور یکنواخت جریان یابد. استفاده از این فن‌ها از تغییرات دما و رطوبت به طور ناگهانی جلوگیری می‌کند.
تهویه مناسب برای محیط‌‌های بسته و صنعتی مانند گلخانه‌ها، سالن‌های کشت قارچ، دامداری‌ها و… امری بسیار مهم برای سلامت گیاهان و قارچ‌ها و بهبود رشد محصولات گلخانه‌ای می‌باشد. سیستم‌های متنوعی در این راستا تولید شده‌اند زیرا برخی محصولات و گیاهان به دمای هوا و میزان رطوبت حساس می‌باشند، که فن سیر کوله یکی از این سیستم‌ها می‌باشد. انجام مناسب تهویه برای گلخانه و سالن‌های مورد نیاز به تهویه، استفاده از فن سیر کوله می‌تواند باعث تعدیل دما، کنترل میزان رطوبت محیط در فصل‌های گرم و سرد سال شود همچنین تامین اکسیژن و کربن دی اکسید مورد نیاز گیاهان را نیز در پی خواهد داشت.
علاوه بر موارد بالا استفاده از فن سیر کوله جهت تهویه محیط‌های بسته عامل مهمی در جلوگیری از شیوع بیماری‌های باکتریایی، قارچی و حتی آفت‌ها بحساب می‌آید.

شما میتوانید به راحتی از فروشگاه سرماسان خرید نمائید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

X