فن تهویه گلخانه

قبلی
بعدی

فن تهویه

یکی از اصلی‌ترین نیازهای یک گلخانه، استفاده از دستگاه فن تهویه سرماسان می‌باشد. فن تهویه سیستمی است که وظیفه تهویه هوای گلخانه را بر عهده دارد و در ۲ مدل فن تهویه ۱۰۰ و فن تهویه ۱۴۰ توسط برند سرماسان تولید و عرضه می‌شود.

نکته مهمی که وجود دارد این است که، همیشه یکی از نگرانی‌های گلخانه‌داران تهویه و سرمایش گلخانه بوده است که فن تهویه، این مشکل را حل می‌کند.

در ادامه، توضیحی مختصر، در خصوص سیستم فن تهویه گلخانه برای شما آماده کرده‌ایم که مشاهده می‌کنید.

آب و هوای بهینه برای گلخانه خود را با فن تهویه گلخانه‌ای مدرن و زیبا ایجاد کنید. به لطف طراحی جدید، موتور جدید و ترکیب بهبود یافته موتور و پروانه، فن تهویه سرماسان یکی از کم مصرف‌ترین فن‌های گلخانه‌ای در سراسر جهان است. ایجاد یک آب و هوای یکنواخت گلخانه‌ای هرگز اینقدر مقرون به صرفه نبوده است!. علاوه بر این، کارگران بدون شک از هوای دلپذیر ایجاد شده توسط فن تهویه لذت خواهند برد. همه این‌ها توسط شرکت سرماسان با بالاترین کیفیت ارائه می‌شود. همانطور که شما از سیستم‌های سرماسان انتظار دارید.

 

1 1 - فن تهویه

 

نحوه عملکرد فن تهویه سرماسان

فن تهویه سرماسان با جریان هوا نه تنها نقش مهمی در خنک سازی گلخانه ایفا می‌کند، بلکه سطح رطوبت محیط را نیز حفظ می‌کند. اگر چه تهویه به خنک شدن گلخانه کمک می‌کند. اما برای حفظ سلامت گیاهان باید گردش هوای مناسب و تمیز در زمستان نیز باید انجام شود. همچنین لازم است بدانید، هوا از طریق دریچه‌ها وارد گلخانه می‌شود و سپس با کمک فن هوا گردشی در کل ساختمان حرکت می‌کند.

مزیت استفاده از فن تهویه گلخانه

گلخانه به هیچ وجه نباید دارای هوای گرم و یا سرد مطلق باشد تا محیط رشد ایده‌آل برای گیاهان فراهم شود. در همین زمینه فن و پد گلخانه یکی از تجهیزات کاربردی در گلخانه‌ها می‌باشد. زیرا هوای داخل گلخانه را به صورت واقعی به حرکت در می‌آورد و باعث جابجایی هوا، تامین اکسیژن و رطوبت لازم جهت رشد محصولات و گیاهان می‌شود. از سویی دیگر بالا رفتن یا پایین آمدن دما موجب کاهش رشد، بازدهی و حتی در برخی مواقع از بین رفتن گیاهان و محصولات، رشد آفات گیاهی و تکثیر آن‌ها می‌گردد.

کاربرد

سیستم «فن تهویه» با طراحی زیبا و متنوع جهت سرمایش یکنواخت برای استفاده در انواع سالن‌های گلخانه‌ای، مرغداری و صنعتی تولید و عرضه می‌شود.

فن اگزاست یا فن تهویه با توجه به وجود گرما و رطوبت بالا در فضای بسته همچون گلخانه و مرغداری، نقش بسیار مهم و بسزایی دارد که به منظور تهویه و خارج کردن گرما و رطوبت از داخل سالن، به‌کار می‌رود که بدین وسیله اکسیژن تازه که عامل موثری در رشد گیاهان می‌باشد وارد سالن می‌گردد.

در ادامه برخی مزیت‌ها و اهمیت استفاده از فن گلخانه‌‌ای سرماسان را می‌خوانید:

متعادل کردن دما گلخانه

تبادل هوای داخل و خارج گلخانه

جلوگیری از آفت زدگی محصولات

تامین دی اکسید کربن لازم برای فتوسنتز گیاه

گردش هوا توسط فن

متعادل کردن رطوبت

کم صدا و بدون لرزش

کاهش آفات و بیماری‌

کاهش قابل توجه مصرف برق

کاهش دما و خنک کردن گلخانه

تبادل هوای داخل و خارج گلخانه

تنظیم رطوبت داخل گلخانه با توجه به نوع گیاهان

کنترل دما و میزان گردش هوا توسط فن گلخانه‌ای

انتقال آسان به نقاط مورد نظر با استفاده از پایه‌های چرخ‌دار

مشخصات فن تهویه سرماسان

فن تهویه2 1024x1024 - فن تهویه

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

X