پد کولر سرماسان چیست؟

پد کولر سرماسان چیست؟

پد کولر سرماسان چیست؟

پد کولر سرماسان

پد کولر سرماسان ، ایده ای نوین و جدیدی است که امروزه به عنوان یک سیستم سرمایشی مناسب گلخانه‌ ها که بر اساس سیستم تبخیری عمل می‌کنند؛ تعبیه شده است. امروزه به دلیل محبوبیت پد کولر ها در گلخانه‌ها و استفاده روز افزون از کولر سلولزی و همچنین سیستم پد و فن ، تصمیم گرفتیم در این مقاله به طور تخصصی و جامع، این سیستم سرمایشی مدرن شرکت سرماسان را بررسی کنیم.

  • کاربردها
  • قاب پد سلولزی
  • ویژگی
  • مزایای آن

پس اکنون برای اینکه همه چیز را در مورد پد کولر بدانید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید؛ تا به صورت کامل در مورد پد کولر ها اطلاعات کسب کنید.

IMG 4185 1024x683 - پد کولر سرماسان چیست؟
نمونه سیستم پد در گلخانه

کاربردهای پد کولر

اثر بخشی پد کولر سرماسان به ضخامت پدها و همچنین سرعت ورودی هوا بستگی دارد. علاوه بر این، با نگهداری مناسب، می‌توان از پد کولرهای سلولزی برای سال‌ها استفاده کرد. بنابراین این محصول سرمایشی کارآمد، بهترین گزینه در فصل تابستان و روزهای گرم سال برای گلخانه، مرغداری‌ها و… می‌باشد.

از سویی دیگر به دلیل وجود گازهای گلخانه‌ای و هوای نامطلوب در مرغداری‌ها، سیستم پد جهت تهویه کامل و صحیح هوای گلخانه برای رشد هر چه بهتر گیاهان و بهره‌وری بیشتر از محیط کاربری خود، بسیار مناسب می‌باشد.

این ورقه‌های سلولزی توانایی بسیار بالایی در جذب آب دارند و کاملا از طریق واکنش شیمیایی آلودگی‌ها تصفیه می‌شوند. این پد کولرها نصب سریع و آسان و به صورت سر تا سری در یک طرف گلخانه قرار می‌دهند.

کارایی سیستم‌های پد کولر تحت تأثیر عوامل زیادی از جمله مساحت سطح و ضخامت لنت، نوع ماده استفاده شده در پد، اندازه سوراخ ها، سرعت جریان و رطوبت نسبی هوای عبوری از پد و حجم آب مصرفی است. پدهای تبخیری از مواد مختلفی مانند فلز، چوب، پلاستیک و شیشه ساخته شده‌اند.

اخیرا مهندسان شرکت سرماسان پدهای جدیدی از جنس سلولز طراحی کرده‌اند تا در سیستم سرمایشی در کاربردهای مختلف از جمله بخش‌های صنعتی و مسکونی، مرغداری، گلخانه‌ها و همچنین انبارها به کار رود و البته بسیار مفید و کارآمد باشد.

پد کولرها از نظر انرژی کارآمد، مقرون به صرفه، کم حجم و وزن سبک و بدون آلودگی هستند. این مزایای پدهای ساخته شده با کاغذهای راه راه باعث شده است که آن‌ها در طیف گسترده‌ای از کاربردها به ویژه در گلخانه‌ها، سیستم خنک کننده به‌عنوان هوای ورودی مورد استفاده قرار گیرند.

استفاده از مواد (سلولزی) که می‌توانند ارزان باشند، به راحتی به شکل مورد نیاز ساخته می‌شوند و از نظر ظاهری جذاب و در دسترس هستند.

اگر در فکر احداث گلخانه هستید؛ این مقاله را دنبال کنید: هزینه ساخت یک گلخانه چقدر است؟

 

پد کولر سرماسان در گلخانه

با ورود به فصل گرما و نیاز مداوم گیاهان گلخانه به شرایطی متعادل، پد کولر گلخانه‌ها به عنوان جوابی هوشمندانه در مقابل دماهای بی‌رویه و افزایش سریع حرارت، موجب آرامش و سلامتی گیاهان می‌شوند. این فناوری نوین، با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته خنک کننده، مانند خنک شدن هوای عبوری از طریق سیستم تقویت سرما، بتواند با کاهش حرارت زمینه‌ای، بهره وری بالاتر و کاهش هزینه‌های انرژی را فراهم آورده و در کشاورزی هوشمند نقشی بارز را ایفا کند.

پد کولر سرماسان، یک راهکار هوشمند و قدرتمند برای سرمایش گلخانه‌هاست که همگی روزها به دنبال یک حل برای حفظ بهترین شرایط زندگی گیاهان هستند. با این محصول نوآورانه، گلخانه‌داران می‌توانند با کاهش دما و کنترل رطوبت، محیطی ایده‌آل برای رشد و نمو گیاهان ایجاد کنند. همچنین، از طریق انتقال هوای خنک و خنک‌کننده به گلخانه، پد کولر سرماسان می‌تواند هزینه‌های انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و طراحی منحصربه‌فرد این محصول، آینده روشنی در دسترس کشاورزانی قرار می‌دهد که به دنبال بهبود عملکرد و عملکرد بهتر گلخانه خود هستند.

پد کولر سرماسان، جوابی قدرتمند برای شرایط گرم و نیاز به سرمایش در گلخانه‌ها، به شمار می‌رود. این محصول جذاب و کارآمد، با پروانه‌های قدرتمند خود، به طور عمده تراکم بالای هوا را در گلخانه فراهم می‌کند و در نتیجه سرمایش مطلوبی برای گیاهان ایجاد می‌نماید.

با توجه به طراحی دلچسب و منحصر به فرد آن، پد کولر سرماسان نه‌تنها عملکرد بهینه را در ایجاد سرمایش برای گیاهان شما ارائه می‌دهد، بلکه زیبایی و طراحی آن نیز بر سبک و سلیقه شما تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. با استفاده از پد کولر سرماسان، در گلخانه‌ی خود از تجربه‌ای خوشایند و خنک برخوردار شوید و با مراقبت مناسب، به رشد و رعایت گیاهان خود امتیاز بیشتری اهدا کنید.

ویژگی‌های پد سلولزی

  • پد سلولزی، به دلیل استفاده از مواد اولیه کاغذ کرافت دارای درصد جذب بالایی از آب است.
  • پد کولر سلولزی به دلیل داشتن ساختار هندسی و یکپارچه، از ورود حشرات موذی جلوگیری می‌کند. حشرات در لا به لای ورقه‌های سلولزی قرار می‌گیرند.
  • پدهای سلولزی به دلیل داشتن سطح تماس بالا به هوای اطراف، بازدهی بیشتری برای خنک سازی محیط دارد.
  • طول عمر پدهای سلولزی حداقل سه سال می‌باشد. در صورتی که به خوبی از آن نگهداری شود تا ۵ سال هم کارایی دارد.
  • پدهای سلولزی، به دلیل استفاده از کاغذ کرافت و مواد اولیه بسیار مرغوب، دارای خاصیت ایستایی و مانایی بالایی است.
  • پد سلولزی کولر دارای خاصیت خودشویی می‌باشد که این خاصیت خودش باعث جلوگیری از رسوب گذاری روی سطح پد سلولزی می‌شود.
  • پد سلولزی، به دلیل استفاده از کاغذ کرافت و داشتن ساختار منظم، دارای خاصیت مویینگی می‌باشد. که این خاصیت باعث توزیع یکنواخت آب در تمام سطوح پد سلولزی می‌شود.
  • پد کولرها یک راه کارآمد و اقتصادی برای خنک نگه داشتن گلخانه در ماه‌های گرم تابستان است.

۲پد سلولزی 1024x843 - پد کولر سرماسان چیست؟مزایای پد سلولزی کولر سرماسان

  • عدم انتقال ذرات گرد و غبار به محیط
  • تحویل هوای تمیز و پاک به محیط و تنفسی امن و پاک
  • افزایش راندمان سیستم کولر صنعتی آکسیال
  • کاهش مصرف انرژی برق
  • کاهش مصرف آب
  • عدم پوسیدگی و خرابی در تماس با رطوبت
  • حداکثر میزان جذب آب
  • حداکثر سطح تماس آب و هوای گرم
  • حداقل هدر رفت آب
  • توزیع یکنواخت آب و افزایش ریت انتقال حرارت

اگر چه قیمت پد کولر سرماسان بیشتر از کولرهای معمول در بازار است؛ اما مزیت‌های آن، ایجاب می‌کند که برای بالا بردن کیفیت محصولات و ایجاد هوایی مطلوب برای کاربران، از پد کولر استفاده شود.

در صورتی که قصد خرید پد کولر سلولزی را دارید؛ روی ما حساب کنید. ما پدهای سلولزی در ضخامت و اندازه‌های مختلفی تولید و عرضه می‌کنیم و در این حوزه به عنوان یکی از برترین شرکت‌های تولیدی محسوب می‌شویم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پد کولرهای سلولزی و کولر صنعتی سرماسان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید آنلاین انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی از فروشگاه گرماسان سرماسان

امتیاز دهید
X