کولر صنعتی سرماسان

کولر صنعتی سرماسان

کولر صنعتی سرماسان

یکی از برندهای موجود در بازار سیستم‌های سرمایشی، «سرماسان» است که امروز به عنوان تولیدکننده انواع مدرن‌ترین سیستم‌های سرمایشی با عنوان کولر صنعتی در کشور شناخته شده و استاندارد کیفیت برتر اتحادیه اروپا برای سیستم‌های سرمایشی را دارد.

کولر صنعتی سرماسان از مناسب‌ترین گزینه‌های سرمایشی برای مکان‌هایی مانند سالن‌های صنعتی، اداره‌ها، انبارها، کارخانه‌ها و حتی منازل شما می‌باشد. البته همانطور که از نام این محصول مشخص است بیشتر برای محیط‌های صنعتی کاربرد دارد. قدرت این تجهیزات به گونه‌ای است که می‌تواند برای خنک کردن فضاهای بزرگتر مانند کارخانجات و سالن‌های ورزشی نیز به کار گرفته شود. برای ساخت کولر صنعتی از قطعات الکتریکی با کیفیت بالایی ساخته شده است و تعمیر و نگهداری آن نیاز به دقت فراوان دارد.

تولیدات کولر صنعتی سرماسان شامل «کولر آکسیال»، «کولر صنعتی سانتریفیوژ» و… می‌باشد. در ادامه توضیحات مختصری را درخصوص کولر صنعتی آکسیال و کولر صنعتی سانتریفیوژ می‌خوانید.

2889 1 1 - کولر صنعتی سرماسانکولر صنعتی آکسیال

یکی دیگر از انواع کولر صنعتی سرماسان از جمله کولر صنعتی آکسیال است. «کولر آکسیال» یکی از دستگاه‌هایی است که رضایت کامل مشتریان این برند را در پی داشته است. این نوع از کولرها دارای فن‌های محوری یا آکسیال می‌باشند. فن‌های آکسیال جریان هوا را در راستای شفت یا به صورت محوری انتقال می‌دهند.

این نوع از کولرها دارای فن‌های محوری یا اکسیال (Axial) می‌باشند. فن‌های آکسیال جریان هوا را در راستای شفت یا به صورت محوری انتقال می‌دهند. کولرهای صنعتی آکسیال سرماسان یکی از محصولات پرطرفدار و پرکاربرد شرکت سرماسان به ویژه در سالن‌های صنعتی، سالن‌های ورزشی، مساجد، حسینیه‌ها، تالارها و گلخانه‌ها، سالن‌های آمفی‌تئاتر، فضاهای باز و… می‌باشند. برای سوله‌ها و سالن‌های بزرگ که سرمایش یکنواخت و سراسری فضا مورد نظر می‌باشد، برای از بین بردن کانال کشی از سیستم‌های سرمایش مرکزی، کولرهای صنعتی آکسیال استفاده می‌شود.

این نوع کولر جدای از آنکه در گلخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، در سالن‌های صنعتی، تالارها، سالن‌های ورزشی و… نیز قابل استفاده می‌باشد.

از جمله مزایایی که «کولر آکسیال» دارد، مصرف برق بسیار کم تقریبا (معادل یک چهارم کولر های صنعتی آبی مشابه) است. همچنین این کولر پرتاب هوای ایده‌آل تا 30 متر را دارا می‌باشد. طول عمر بالا، هزینه کمتر، استفاده از ریموت کنترل و کاهش استهلاک از دیگر مزایای «کولر آکسیال» است و همچنین قابلیت استفاده به عنوان پنکه را دارد.

کولرهای صنعتی سانتریفیوژ‌

«کولر صنعتی سانتریفیوژ‌» یکی دیگر از محصولات پرطرفدار و پرکاربرد «شرکت سرماسان» می‌باشد. با توجه به فراوانی تولید کولرهای سانتریفیوژ خانگی با ظرفیت‌های کم و خلا وجود کولر صنعتی سرماسان ظرفیت بالاتر و «سرماسان» اقدام به تولید این نوع کولرها در ظرفیت صنعتی نموده است.

استفاده از سیستم‌های سرمایشی سرماسان یکی از روش‌های متداول برای خنک کردن محیط می‌باشد. ساده‌ترین و رایج‌ترین این سیستم‌ها کولرهای سانتریفیوژ می‌باشند که در مدل‌های خانگی و صنعتی تولید شده‌اند. دستگاه‌های کولر آبی کم مصرف با فن سانتریفیوژی سابقه طولانی‌تر از کولرهای آبی با فن آکسیال دارند. سیستم کارکرد هر دو مدل براساس تبخیر آب بوده و کارآیی خوبی در فضاهای مختلف دارند. کولرهای آبی سانتریفیوژ با داشتن صرفه اقتصادی، راندمان بالای کاری، قیمت مناسب، مصرف کم انرژی و تولید هوایی مطبوع و با کیفیت با استقبال بی نظیری مواجه شدند و کاربرد فراوانی دارند.

این نوع کولرها، برای سرمایش گلخانه‌های بزرگ، سالن‌های صنعتی و ورزشی، انبارها، تامین همزمان سرمایش چندین واحد و… بهترین گزینه می‌باشد.

وجود بدنه‌‌ای از جنس گالوانیزه ضخیم و شاسی کشی قدرتمند و بسیار مقاوم، قابلیت نصب اینورتور جهت تنظیم دور موتور، بهره‌وری در مصرف انرژی از مزایای «کولر صنعتی سانتریفیوژ‌» است. این محصول دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش نامحدود می‌باشد.

برای اطلاعات بیشتر درخصوص کولر صنعتی سرماسان می‌توانید با شماره تلفن: 22229176 (021) تماس بگیرد. همچنین می‌توانید برای آشنایی با دیگر محصولات «سرماسان» به اینستاگرام این برند و یا سایت آن مراجعه کنید.

امتیاز دهید
X