کولر آبی گلخانه

کولر آبی گلخانه

کولر آبی گلخانه

کولر آبی گلخانه مناسب

کولر آکسیال سرماسان همچون سایر کولر آبی گلخانه ای (کولرهای تبخیری) انتقال حرارت از طریق تبخیر آب صورت می‌گیرد. بدین ترتیب که رطوبت موجود در پدها با هوای گرم تماس پیدا کرده و در اثر دریافت انرژی از آن، تبخیر آب، تبخیر می‌شود. بنابراین می‌توان شاهد افت قابل ملاحظه درجه حرارت هوا بود.

شرکت سرماسان تولید کننده انواع کولرهای صنعتی مناسب گلخانه‌ها را در دو نوع کولر صنعتی سانتریفیوژ و کولر صنعتی آکسیال طراحی و تولید نموده است که در انواع شرایط آب و هوایی سراسر کشور استفاده نموده است. کولرهای آبی صنعتی سرماسان با گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله آماده طراحی و تولید انواع کولرهای صنعتی در ظرفیت‌های مختلف می‌باشد.

اهمیت سیستم سرمایشی در گلخانه

سیستم سرمایش به عنوان یک ضرورت اساسی برای تولید محصولات گلخانه‌ای در مناطق مختلف ایران برای غلبه بر مشکلات دمای بالا در ماه‌های تابستان بویژه مناطق گرمسبری و نیمه گرمسیری محسوب می‌شود.

کولرهای صنعتی آکسیال که از گرمای موجود در هوا برای تبخیر آب گیاهان و سایر سطوح مرطوب استفاده می‌کند. می‌تواند برای خنک کردن گلخانه به اندازه 10 تا 20 درجه فارنهایت زیر دمای بیرون استفاده شود.

%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B1 900x313 - کولر آبی گلخانه

انواع کولر آبی گلخانه :

  1. کولر گلخانه سانتریفیوژی 
  2. کولر گلخانه آکسیال 
کولر گلخانه ای سانتریفیوژ :

این مدل از مهم ترین کولرهای صنعتی است که فن های موجود در این کولر به صورت 90 درجه جریان هوا را می‌چرخاند و به بیرون از گلخانه هدایت می‌کند.

? مزیت‌های استفاده از کولرگلخانه سانتریفیوژی :

1- صدای بسیار کمی دارد و دقیقا منطبق با فضاهای صنعتی است.

2- از دریچه آن به راحتی قابلیت کانال کشی وجود دارد.

3- بسیار مستحکم و مقاوم و محکم است.

4- در مصرف انرژی بهره وری به خصوصی می شود.

5- از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

6- بارگیری آن قابلیت محدود سازی دارد.

7- دارای سرویس و تعمیر آسان و کم هزینه ای است.

8- نگهداری از آن بسیار سهل و آسان است.

9- دارای سیستمی انعطاف پذیر است.

10- بر اساس نیازهای مختلف کاربری محیط، این نوع کولر آبی گلخانه قابلیت ارائه ظرفیت ها و ابعاد مختلف را دارد.

11- بر روی این کولر گلخانه قابلیت نصب سیستم هوشمند کنترل دما و اینورتر وجود دارد.

12- نوع مناسب انتقال هوای ورودی به سیستم، آلودگی هوا را کنترل میکند و مانع گسترش آلودگی محیط گلخانه می شود.

13- نوع پرتاب هوا درآن بی نقص و عالی است و این مزیت بزرگ و مناسبی به شمار می رود.

کولر گلخانه ای آکسیال :

مزیت های این کولر صنعتی به عنوان کولر آبی گلخانه بسیار قابل توجه است. این نوع کولر دارای فن های محوری است و جریان هوا را به صورت محوری منتقل می‌کند و برای انواع سالن‌ها قابل قبول است.

? مزیت های استفاده از کولرگلخانه آکسیال :

1- بر طبق عرض پره های فن حجمی از هوای مطلوب خواهید داشت.

2- پرتاب هوا در آن به صورت ایده آل انجام می شود.

3- در لود های زیاد فشار استاتیک بالایی دارد.

4- طبق نیاز کاربر قابلیت این را دارد که از جهت های مختلف هوادهی کند.

( این قابلیت هوادهی از جهت های مختلف شامل هوادهی از بالا، پایین و غیره می‌شود؛ این قابلیت سبب شده که برای گلخانه ها و سالن های مخصوص پرورش قارچ کارایی داشته باشد؛ به همین خاطر از این نوع کولر به عنوان کولر گلخانه یاد می‌شود. )

5- قابلیت استفاده از سیستم های هوشمند کنترل دما را دارد. اینورتر می‌تواند بر روی آن نصب شود.

? بهترین خنک کننده گلخانه :

در دنیای امروز بهترین گزینه جهت خنک سازی سالن های یکپارچه مثل گلخانه ها، مسجد ها و … کولر های صنعتی است. همان‌طور که در توضیحات کولرهای صنعتی گفتیم اصل و اساس کار این کولرها با استفاده از تبخیر آب می‌باشد.

کولر آبی گلخانه که جز کولرهای صنعتی است؛ در درجه حرارت بالا گرمای مکان را می‌گیرد. برای انجام این کار آب موجود در کولر تبخیر می‌شود.

کولر های سانتریفیوژ که به عنوان کولر آبی گلخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای ظرفیت بالایی است کمتر در بازار یافت می‌شود.

جهت سرمایش سالن های صنعتی ، گلخانه ها، پاساژ ها و غیره بهترین گزینه همین کولر های سانتریفیوژ می‌باشد. در این نوع کولر به دلیل سرمایش موضعی به واسطه کانال کشی سرمایش چندین واحد تجاری به طور همزمان نیز امکان پذیر است. پس بهترین کولر گلخانه همین نوع از کولر می باشد.

با اندک مطالعه و تحقیق درباره انواع کولر صنعتی و موجود در بازار می‌توانیم بهترین مدل های کولر گلخانه ای را بیابیم. همانطور که از ابتدا به شرح دقیق آن ها پرداختیم؛ مقایسه‌ای بسیار واضح رو به روی شما وجود دارد؛ تا تصمیم گیری برای انتخاب سیستم موردنیاز بسیار آسان باشد.

اگر می خواهید با مشخصات کولر آبی گلخانه ای، قیمت کولر گلخانه، ظرفیت‌های کولرهای گلخانه‌ها و انواع آن (کولر صنعتی گلخانه) آشنا شده و یا قصد خرید کولر گلخانه (کولر صنعتی) را دارید، می‌توانید با جهت دریافت مشاوره رایگان در بخش تماس با ما با کارشناسان این حوزه در ارتباط باشید.

برای خرید انواع کولر آبی گلخانه ای مناسب با نیاز گلخانه تان شرکت سرماسان را انتخاب کنید. کافی است تا با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۹۱۷۶ تماس بگیرید.

درباره سرماسان
فروشگاه آنلاین گرماسرما
امتیاز دهید
X