کولر آبی صنعتی با فن محوری

کولر آبی صنعتی با فن محوری

کولر آبی صنعتی با فن محوری

کولر آبی صنعتی با فن محوری

کولر آبی صنعتی سرماسان همان کولر صنعتی با فن محوری می‌باشد که در صنعت به عنوان کولر صنعتی آکسیال نیز شناخته شده است، از لحاظ عملکرد با کولر صنعتی سانتریفیوژ متفاوت می‌باشد و موجب شده برای مصارفی خاص به کار گرفته شوند.

کولر آبی صنعتی سرماسان با فن محوری برای مواقعی که جریان فشاری پایین و بر عکس حجم هوا بالا باشد، مناسب بوده و در سالن‌های صنعتی و سالن‌های گلخانه‌ای و همچنین انواع سالن‌های یکپارچه به خوبی عمل خواهد کرد و با راندمان کاری بالایی که دارد موجب رضایت خریداران خواهد شد.

از جمله ویژگی‌های این کولر آبی صنعتی می‌توان به مصرف پایین آب و برق و همچنین صدای کم دستگاه در زمان روشن بودن اشاره کرد. ۳ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش نیز از جمله مزیت‌های خرید انواع کولر صنعتی سرماسان می‌باشد.

کولر صنعتی سانتریفیوژ

اما نمونه دیگر کولر آبی صنعتی یعنی کولر صنعتی با فن سانتریفیوژ نیز دیگر محصول برند سرماسان می‌باشد که برای شرایطی تولید و تهیه شده که فشار زیاد می‌باشد و به طور ساده‌تر نیاز به کانال کشی داشته باشیم.

این مدل از کولرها در ظرفیت‌های ۱۳.۰۰۰ متر مکعب بر ساعت تا ۶۰.۰۰۰ متر مکعب بر ساعت توسط متخصصان سرماسان طراحی و تولید می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کولرها روی کلمه «کولر صنعتی سانتریفیوژ» کلیک کنید.

کولر سانتریفیوژ 3 1 1024x576 - کولر آبی صنعتی با فن محوری
کولر صنعتی سانتریفیوژ سرماسان

(کولر صنعتی – کولر سلولزی – کولرسانتریفیوژ – کولر آبی- کولر آبی صنعتی- پد کولر- کولر آکسیال- کولر صنعتی آبی – کولر صنعتی آبی- خرید کولر آبی صنعتی- کولر صنعتی آکسیال- کولر آکسیال آبی- کولر آبی سلولزی- کولر سالن تولید- کولر صنعتی کارخانه- کولر صنعتی گلخانه- کولر گلخانه – پد کولر گلخانه – کولر آبی صنعتی گلخانه –کولر آبی انبار صنعتی – قیمت کولر آبی صنعتی – سیستم های مه پاش – سیستم مه پاش گاوداری – کولرکارگاهی – کولر آبی تجاری – کولر صنعتی بدون کانال- پد کولر آبی)

امتیاز دهید
X