کولر آبی سانتریفیوژ با فن محوری

کولر آبی سانتریفیوژ با فن محوری

کولر آبی سانتریفیوژ با فن محوری

استفاده از کولر آبی امری رایج در کشور ما بوده و از قدیم، وجود کولر آبی در روزهای گرم سال یکی از اولویت‌های مردم بوده است. امروزه نیز با پیشرفت تکنولوژی، نسل‌های جدید کولرهای آبی در مدل‌های کولر خانگی و کولر صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کولر آبی سانتریفیوژ سرماسان

استفاده از کولرهای آبی مخصوصا کولر صنعتی برای تولیدکنندگان و دارندگان سالن‌های تولیدی بزرگ و مدیران صنایع، امری ضروری به حساب می‌آید و اکثرا در انتخاب سیستم سرمایشی صنعتی با مشکل مواجه هستند.

با توجه به اینکه شرایط در ساختمان‌ها و سالن‌های صنعتی خاص است، مواردی باید در انتخاب کولر صنعتی مناسب برای آن‌ها رعایت شود.

در اماکن صنعتی غالبا میزان آلودگی و گرد و غبار بالاست و ممکن است کارکنان و عوامل دچار بیماری‌های تنفسی و ریوی شوند. همچنین مساحت این سالن‌ ها اغلب بسیار بالا بوده و نمی‌توان با استفاده از کولرهای معمولی آبی یا گازی آنجا را خنک نمود. مورد دیگر در مورد نصب این کولرهاست. در سالن‌های تولیدی و صنعتی محل نصب انواع کولر های صنعتی متفاوت است؛ چرا که هر سالن و ساختمان شرایط ابعادی و طراحی خاص خود را دارد.

نحوه عملکرد کولر آبی سانتریفیوژ

کولر آبی سانتریفیوژ اگر چه از نظر نحوه خنک سازی و ظاهر شبیه کولرهای آبی معمولی می باشد اما تفاوت‌های بسیاری در نوع عملکرد با این کولرها دارند.

این نسل از کولرها صرفه اقتصادی بالاتری نسبت به سایر کولرها دارند، چرا که با توجه به محدوده تعینی، عملکرد آن ها بسیار وسیع تر است و در صورت پائین بودن بازدهی انرژی سیستم هزینه گزافی برای خنک سازی خواهد طلبید. این صرفه اقتصادی در حالی ارائه می‌شود که میزان خنک سازی بالا و برابر با سایر کولرها با مصرف انرژی فوق العاده بالای آن‌هاست.

با وجود اینکه کیفیت هوای خروجی از انواع کولرهای صنعتی نسبت به پکیج ها، چیلرها و هواسازها پائین تر است، اما به دلیل همین صرفه اقتصادی کاربرد گسترده ای در صنایع بزرگ دارند. البته منظور از کیفیت پائین هوا صرفا رطوبت بالای ایجاد شده در هوا به دلیل تبخیری بودن سیستم است.

در مورد نحوه کار کولر آبی سانتریفیوژ می‌توان گفت؛ فن سانتریفیوژی که در داخل کولر صنعتی مورد نظر تعبیه گردیده است، توسط موتور الکتریکی و تسمه داخل بدنه، به چرخش در می‌آید و در نتیجه جریان هوای ایجاد شده به داخل کولرآبی باز خواهد گشت. از سوی دیگر پمپ آب تعبیه شده در محفظه کولر سانتریفیوژ آبی به صورت مداوم به منظور ادامه روند خنک سازی موجب مرطوب کردن پد سلولزی و یا پوشال به کار رفته در کولر می‌شود.

هوا نیز به وسیله فن از طریق روزنه‌های موجود در دریچه های کولر و از میان پوشال های مرطوب عبور کرده و هوای خنک ایجاد شده در ادامه روند، توسط کانال از طریق دریچه ایجاد شده در سقف و یا دیوار، به فضای اتاق و مکان موردنظر منتقل خواهد شد. در واقع کولرهای آبی از طریق تبخیر آب، هوای محیط را خنک می‌نمایند.

طریقه استفاده از کولر

کولر آبی صنعتی سرماسان (کولر آبی سانتریفیوژ) با فن محوری برای مواقعی که جریان فشاری پایین و بر عکس حجم هوا بالا باشد. که مناسب برای سالن‌های صنعتی سالن‌های گلخانه‌ای و انواع سالن یکپارچه به خوبی عمل خواهد کرد. اما نمونه دیگر کولر آبی صنعتی یعنی کولر صنعتی با فن سانتریفیوژ برای شرایطی است که فشار زیاد می‌باشد و به طور ساده‌تر نیاز به کانال کشی داشته باشیم که در ظرفیت‌های 13.000 متر مکعب بر ساعت تا 60.000 متر مکعب بر ساعت توسط سرماسان طراحی و تولید می‌شود.

فن سانتریفیوژ دارای فشار بسیار بالایی در زمان‌های اولیه ورود جریان هوا به سیستم است.

مزایای کولر سانتریفیوژی :

  • صدای بسیار کم و منطبق بر فضاهای صنعتی
  • قابلیت کانال کشی از دریچه کولر
  • بهره وری در مصرف انرژی
  • مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی
  • استحکام بسیار بالا
  • قابلیت محدود سازی بارگیری
  • سهولت در نگهداری و تعمیر و سرویس آسان و کم هزینه
  • انعطاف پذیری سیستم و قابلیت ارائه ظرفیت‌ها و ابعاد مختلف براساس نیاز کاربری محیط
  • قابلیت نصب اینورتر و سیستم هوشمند کنترل دما
  • کنترل آلودگی هوا به دلیل نوع انتقال هوای ورودی به سیستم
  • عملکرد به صورت حجم ثابت
  • پرتاب هوای بسیار عالی کولر آبی سانتریفیوژ

 خرید آسان و سریع کولر آبی سانتریفیوژ از فروشگاه آنلاین گرماسرما

%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1 %D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%81%DB%8C%D9%88%DA%98 768x512 - کولر آبی سانتریفیوژ با فن محوری

کلمات کلیدی: کولر صنعتی- کولر سلولزی- کولرسانتریفیوژ- کولر آبی- کولر آبی صنعتی- پد کولر- کولر آکسیال- کولر صنعتی آبی – کولر صنعتی آبی- خرید کولر آبی صنعتی- کولر صنعتی آکسیال- کولر آکسیال آبی- کولر آبی سلولزی- کولر سالن تولید- کولر صنعتی کارخانه- کولر صنعتی گلخانه- کولر گلخانه – پد کولر گلخانه – کولر آبی صنعتی گلخانه –کولر آبی انبار صنعتی – قیمت کولر آبی صنعتی – سیستم های مه پاش – سیستم مه پاش گاوداری – کولرکارگاهی – کولر آبی تجاری – کولر صنعتی بدون کانال- پد کولر آبی – کولر آبی سانتریفیوژ

امتیاز دهید
X