۸ کاربرد و مزیت پنکه مه‌ پاش

۸ کاربرد و مزیت پنکه مه‌ پاش

۸ کاربرد و مزیت پنکه مه‌ پاش

پنکه مه‌ پاش

شاید برای شما پیش آمده باشد که در روزهای گرم تابستان از مقابل یک کافی‌شاپ و یا محیط‌های باز گذر کرده باشید و با انبوهی از قطرات ریز آب که به‌صورت پودر در آمده‌اند روبرو شده و حس رطوبت خوبی را گرفته باشید. نام این دستگاه پنکه مه‌ پاش یا «سیستم مه‌پاش» می‌باشد. اما این دستگاه چیست و چگونه محیط را خنک می‌کند؟! در این مطلب، «مجله سرماسان» اطلاعاتی مختصر و البته کاربردی در مورد این سیستم برای شما آماده کرده است.

bdedbf74 fa26 406e bb94 8880134ffc7f 1 1 - ۸ کاربرد و مزیت پنکه مه‌ پاشمه‌پاش سرماسان؛ سیستمی در ۲ مدل صنعتی و خانگی

در این روزهای گرم سال، مطمئنا هیچ‌چیزی لذت بخش‌تر از یک هوای خنک و مطبوع نیست. یکی از سیستم‌هایی که عملکردش باعث خنک شدن دمای محیط می‌شود مه‌پاش می‌باشد که در دو نوع صنعتی و خانگی تولید و عرضه می‌شوند. نوع صنعتی آن، در گلخانه‌ها، گاوداری‌ها، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، آلاچیق‌ها و… استفاده می‌گردد.

نوع دیگر آن که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت، پنکه مه‌ پاش می‌باشد که در محیط خانه، کافی‌شاپ‌ها و… استفاده می‌شود و عملکرد بسیار عالی در کاهش دمای محیط دارد.

مه‌ پاش خانگی یا همان پنکه مه‌ پاش، یک دستگاه موثر و کارآمد می‌باشد. که آب را به شکل پودر درآورده و با این عمل خود رطوبت خوبی به محیط می‌دهد و باعث خنک‌ شدن هوا می‌شود. عملکرد پنکه مه‌ پاش خانگی به گونه‌ای است که با استفاده از سوراخ‌های ریزی که بر روی دستگاه قرار گرفته‌اند. عملیات مربوط به پودر شدن آب انجام می‌شود.

شرکت سرماسان که عرضه‌کننده مدرن‌ترین پنکه‌های مه‌ پاش در کشور می‌باشد. این دستگاه را با بهترین کیفیت و استفاده از اجزای مرغوب به مشتریان تحویل می‌دهد. و کیفیت این سیستم به حدی بالا است که به راحتی هرچه تمام، می‌تواند گرمای شدید محیط را تحمل کرده و هوای مطبوع و خنکی را در محیط ایجاد کند.

پنکه مه‌ پاش بنا به اندازه و ظرفیتی که دارد در جهت استفاده در محیط‌های کوچک مانند خانه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، سالن‌های پذیرایی، مساجد و… طراحی شده است و در تمام محیط‌های موردنظر باعث افزایش رطوبت محیط و کاهش دما خواهد شد و به این طریق مشکل گرمای هوا را برطرف خواهد کرد.

589 1 1 - ۸ کاربرد و مزیت پنکه مه‌ پاشآشنایی با مزایای پنکه مه‌ پاش سرماسان

  • کاهش قابل توجه دمای محیط
  • افزایش رطوبت محیط
  • صرفه‌جویی در مصرف آب
  • قابلیت نصب آسان
  • کاربری سریع و ساده
  • طراحی زیبا و چشم‌نواز
  • جنس بدنه باکیفیت
  • مقاوم در برابر انواع آب و هوا

لازم به ذکر است، مشاوران و کارشناسان سرماسان، در هفت روز هفته آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما بوده تا بتوانید محصولی باکیفیت انتخاب کنید. همچنین می‌توانید در بخش «مجله سرماسان» با دیگر محصولات سرمایشی ما آشنا شوید.

امتیاز دهید
X