مزایا و ویژگی‌های پنکه‌ مه پاش خانگی

مزایا و ویژگی‌های پنکه‌ مه پاش خانگی

مزایا و ویژگی‌های پنکه‌ مه پاش خانگی

گرمای شدید تابستان می‌تواند باعث ایجاد ناراحتی زیادی برای بسیاری از افراد شود. رطوبت سازی با پنکه‌ مه پاش خانگی سرماسان یک روش اثبات شده است. برای مقابله و کاهش درجه حرارت و اضافه کردن رطوبت به هوای خشک به طور همزمان است.

واقعیت مهم این است که شما می‌توانید هوای آزاد را خنک کنید و جایی که استفاده از تهویه مطبوع امکان پذیر نیست، یک سیستم با کیفیت که به درستی نصب شده است، به شما امکان می‌دهد از باغ و پاسیو خود حتی در گرمترین روز لذت ببرید.

پنکه مه پاش خانگی چیست؟

پنکه‌های مه پاش یا میست فن با قابلیت اسپری آب با اندازه‌های مختلف و در مدل‌های ایستاده و دیواری با حجم‌های مختلف آب و قدرت بسیار بالا می‌باشد. این پنکه‌ها برای کلیه فضاهای باز، مساجد، حسینیه‌ها، سالن‌های پذیرایی، باغ، رستوران، کافی شاپ، سالن‌های ورزشی، ویلا، باغچه و حیاط، کنار استخر، آلاچیق، گلخانه، سالن و تالار، کارگاه و سوله‌های تولیدی و … بسیار ایده آل است.

3 3 768x768 - مزایا و ویژگی‌های پنکه‌ مه پاش خانگی
نمونه اجرای پنکه‌ مه پاش خانگی

نحوه عملکرد پنکه مه ساز

پنکه‌های مه پاش با ایجاد مه یا همان قطرات بسیار ریز آب و تبخیر شدن آن با تماس با سطوح باعث ایجاد هوای خنک در محیط اطراف خود خواهند شد. احساسی که پنکه مه ساز ایجاد می‌کند، مشابه همان احساسی است که در صبحی با هوای مه آلود خنکی را روی پوست خود احساس می‌کنید، رطوبتی که پنکه مه ساز ایجاد می‌کند بسیار ریز بوده و به سرعت در هوا تبخیر می‌شود و فقط افرادی که در فواصل خیلی نزدیک به دستگاه هستند رطوبت را احساس خواهند کرد.

مخزن آب رطوبت ساز در قسمت پایینی بدنه تعبیه شده و به راحتی قابل جداسازی و پر کردن می‌باشد. به کمک پایه با طراحی چرخ‌دار می‌توانید به آسانی پنکه را به هر نقطه دلخواه جابجا نمایید، با استفاده از دستگاه کنترل از راه دور نیز می‌توانید با داشتن فاصله از وسیله تنظیمات لازم و دلخواهتان را انجام دهید.

برخی از پنکه‌ها  مجهز به پنل و نمایشگر دیجیتال بزرگ و شیک روی بدنه بوده که توسط آن می‌توانید قابلیت‌های متنوع پنکه را کنترل نمایید. با فشردن کلید روشن و خاموش پنکه با سرعت کم شروع به کار کردن می‌کند.

این دستگاه قابلیت کارکرد با چند سرعت را دارد که با فشردن مکرر کلید سرعت می‌توانید سرعت مناسب را تنظیم کنید. همچنین برخی از  پنکه‌ها قابلیت انتخاب نوع وزش باد در ۴ حالت معمولی، طبیعت (کوهستان)، خواب و هوشمند را با توجه به تغییر دمای محیط دارد.

در ضمن از پنکه‌های مه ساز می‌توان به عنوان دستگاه تهویه معطر برای خوشبو کردن محیط نیز استفاده کرد. همچنین برخی از این دستگاه‌ها مجهز به سیستم دفع حشرات موذی و یون ساز بوده که نشاط و آرامش شما را در محیط تضمین خواهد نمود.

مزایای پنکه‌های رطوبت ساز (مه پاش):

  1. خنک کنندگی
  2. تامین رطوبت محیط
  3. کنترل و حذف بوهای نامطبوع
  4. حذف گرد و غبار موجود در محیط
  5. صرفه جویی در مصرف آب
  6. صرفه جویی در هزینه‌های برق
  7. عدم نیاز به کانال کشی و تامین ساپورت‌های قرارگیری کولر
  8. سهولت در حمل و انتقال به نقاط دلخواه
  9. دفع حشرات موذی
خنک کنندگی:

مزیت اصلی این پنکه مه پاش خنک کردن و پایین آوردن دمای محیط و احساس آرامش می‌باشد. علاوه بر افزایش راحتی، پنکه‌های مه پاش می‌توانند در طول ماه‌های گرم تابستان، سلامت و ایمنی افراد را حفظ کند. هنگامی که دمای هوا افزایش می‌یابد. تعداد زیادی از مردم در معرض گرمازدگی و یا حتی مرگ ناشی از کمبود آب و حرارت بالا قرار می‌گیرند.

با این حال، پنکه‌های مه پاش قابل حمل از بخار آب استفاده می‌کنند که بر روی پوست قرار می‌گیرد و باعث ایجاد خنکی می‌شود. هنگامی که یک نسیم بر روی این شبنم‌های ایجاد شده بر روی پوست می‌وزد، بدن شما را خنک می‌کند.

تامین رطوبت محیط:

از دیگر مزیت‌های این پنکه مه پاش افزایش رطوبت هوای محیط می‌باشد. که این قابلیت در مناطق گرم و خشک بیشتر به چشم می‌آید و می‌توان از آن بهره برد.

قابلیت حمل و راحتی

یکی از مزایای اصلی این پنکه مه پاش قابل حمل این است که آن‌ها را می‌توان به راحتی در طیف وسیعی از مکان‌ها مورد استفاده قرار داد. این نوع از فن را می‌توان در خانه به عنوان یک جایگزین ارزان قیمت برای سیستم تهویه مطبوع هوا استفاده کرد که به شما این امکان را می‌دهد که در هزینه‌های انرژی خود صرفه‌جویی کنید.

این پنکه‌ها همچنین می‌توانند در سالن‌های بزرگ ارزشمند باشند زیرا می‌توانند هوای آن را به راحتی خنک کنند. و این قابلیت آن‌ها برگزاری رویدادهای بزرگ در فضای باز را راحت‌تر و لذت بخش‌تر می‌کند. استفاده از پنکه‌های رطوبت ساز قابل حمل همچنین می‌تواند مردم را در حین رویدادهای ورزشی، گردشگری کمپینگ و یا باربیکیو در هوای آزاد خنک نگه دارد.

پنکه‌ مه پاش خانگی سرماسان یک سیستم سرمایشی عالی با ظاهری زیبا و بسیار اقتصادی با قیمت مناسب است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این سیستم سرمایشی مجله سرماسان را مطالعه فرمایید و یا برای خرید و سفارش پنکه‌های مه پاش با کارشناسان فروش شرکت سرماسان در ارتباط باشید.

امتیاز دهید
X