مزیت‌های کولرهای صنعتی سرماسان + قیمت کولر

مزیت‌های کولرهای صنعتی سرماسان + قیمت کولر

مزیت‌های کولرهای صنعتی سرماسان + قیمت کولر

.سرمایش محیط کار و سالن‌های صنعتی همیشه یکی از دغدغه‌های مدیران شرکت‌ها بوده است. زیرا راندمان کاری نیروها وابسته به دمای محیط کار می‌باشد و دمای مناسب سبب بهره‌وری بیشتر می‌شود. استفاده از کولرهای صنعتی تنهاترین راهکار برای حل این مسئله است. که مدرن‌ترین و کارآمدترین کولرهای صنعتی در ایران توسط شرکت سرماسان تولید و عرضه می‌شود.

کولر صنعتی یکی از کارآمدترین و پرکار‌بردترین سیستم‌های به کار رفته در مراکز تجاری و صنعتی به شمار می‌آیند.‌ استفاده از کولرهای آبی تجاری و صنعتی راه حل‌ بسیار مناسبی برای خنک کردن‌ هوای ساختمان‌های بزرگ‌ است. و این کولرها نقش بسیار مهمی ‌در پیشبرد فرایند‌های‌ مختلف در تاسیسات تجاری و صنعتی را دارند.‌‌ در واقع کولرهای آبی علاوه بر خنک کردن هوا به بهبود کیفیت هوای داخلی ساختمان‌های‌ تجاری و صنعتی کمک بسیاری ‌می‌کنند.‌ این در حالی‌ است که به کارگیری کولر‌های‌ آبی تجاری و صنعتی‌ انرژی زیادی مصرف نمی‌کند.‌

این کولرهای آبی که در ظرفیت‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود. در 2 مدل «کولر صنعتی سانتریفیوژ» و «کولر صنعتی آکسیال» به بازار عرضه می‌شود.

امروزه رایج‌ترین گزینه برای سرمایش سالن‌های یک پارچه نظیر گلخانه‌ها، کارخانجات، مساجد، پاساژها و… کولرهای صنعتی می‌باشد. که پایه و اساس کار این کولرها با عمل تبخیر آب می‌باشد. یعنی کولر آبی صنعتی در درجه حرارت بالا گرمای آن مکان را گرفته و از آن برای تبخیر کردن آب درون آن استفاده می‌کند.

کولرهای صنعتی سانتریفیوژ

با توجه به فراوانی تولید کولرهای سانتریفیوژ خانگی با ظرفیت‌های کم و خلا وجود کولرهای سانترفیوژ ظرفیت بالاتر است. سرماسان اقدام به تولید این نوع کولرها در ظرفیت صنعتی تا m3/h 50000 نموده است. لازم بدانید که برای سرمایش سالن‌های صنعتی و… سرمایش موضعی توسط کانال کشی می‌تواند. تامین همزمان سرمایش چندین واحد اداری، تجاری و آموزشی، این کولرها بهترین گزینه است. این کولر در ظرفیت‌های ۱۳، ۲۶، ۳۲، ۶۲هزار تولید و عرضه می‌شود.

کولرهای صنعتی آکسیال

یک نوع دیگر از کولر آبی صنعتی، «کولرهای صنعتی آکسیال (Axial Coolers)» است. که بهترین نوع آن توسط شرکت سرماسان تولید و عرضه می‌شود.

کولر آکسیال آبی سرماسان در دو مورد با مدل‌های معمولی تفاوت دارد. اولین مورد استفاده از پروانه آکسیال محوری به جا پروانه سانتریفیوژ گریز از مرکز است. تفاوت دوم نیز در استفاده از پد سلولزی به جای پوشال است.

کولر صنعتی آکسیال بهترین گزینه برای سرمایش سالن های صنعتی، ورزشی، مساجد، تالارها و فضای باز می‌باشد. همچنین این نوع کولر می‌تواند با پرتاب هوای بسیار بالا در کارگاه‌ها و کارخانه‌هایی که کانال کشی ندارند. بنابراین مورد استفاده قرار گرفته و تمامی نقاط سالن را پوشش بدهد.

از ویژگی‌های منحصر به فرد کولرهای آکسیال حداکثر سطح تماس آب و هوا می‌باشد. که راندمان دستگاه را نسبت به سیستم‌های مشابه در بازار به طور قابل ملاحظه‌ای بالا می‌برد.

کولر آکسیال 12 2 1 1 1024x576 - مزیت‌های کولرهای صنعتی سرماسان + قیمت کولر

برای خواندن مشخصات فنی کولر آکسیال سرماسان و مزایای آن اینجا را کلیک کنید.

برای اطلاع از قیمت روز کولرهای صنعتی سرماسان با شماره 22229176 (021) تماس حاصل فرمایید.

همچنین اگر به‌دنبال برندی مطمئن جهت گرمایش محیط کار، سالن و یا گلخانه خود هستید. می‌توانید به سایت گرماسان مراجعه کرده و با رفتن به بخش «مجله گرماسان» با مدرن‌ترین سیستم‌های گرمایشی آشنا شوید.

امتیاز دهید
X