قابلیت‌های سیستم مه‌ پاش گلخانه سرماسان

قابلیت‌های سیستم مه‌ پاش گلخانه سرماسان

قابلیت‌های سیستم مه‌ پاش گلخانه سرماسان

سیستم مه‌ پاش گلخانه

طی سال‌های اخیر، افزایش گلخانه‌داری را در بین مردم شاهد بوده‌ایم و امروزه استفاده از محصولات گلخانه‌ای رواج پیدا کرده است. البته کشاورزان و افرادی که اقدام به پرورش محصول می‌کنند باید در گلخانه خود از تجهیزاتی استفاده کنند تا محصولات‌شان بهترین و بیشترین بازدهی را داشته باشد؛ یکی از این تجهیزات، سیستم مه‌ پاش گلخانه سرماسان می‌باشد.

یافتن روش سرمایشی مناسب برای سرمایش گلخانه در اوج تابستان ضروری است. بنابراین، توسعه فناوری‌های خنک کننده کاربردی یک تلاش تحقیقاتی مهم است. انتخاب روش‌های خنک‌سازی کاربردی به بسیاری از جنبه‌ها، مانند آب و هوای محلی، شرایط زراعی، طراحی سیستم گلخانه بستگی دارد. برای دستیابی به مزایای مطلوب، لزوماً از ترکیب روش‌های مختلف سرمایشی استفاده می‌شود.

سیستم مه‌پاش گلخانه چیست و چکار می‌کند؟

برای آن‌ که در گلخانه خود دمای مرطوب و یکنواختی داشته باشیم، استفاده از سیستم مه‌پاش لازم و تاثیرگذار است. نصب سیستم مه‌پاش سرماسان می‌تواند بهترین انتخاب ممکن برای شما باشد تا با آن گلخانه و محصول خود را خنک و شاداب نگه دارید.

با استفاده از مه پاش، ذرات معلق ریز آب در هوا، سبب می‌شود حرارت و گرما کاهش پیدا کند و هوا را به رطوبت مطلوب می‌رساند. زیرا ثابت نگه داشتن رطوبت، یکی از عوامل مهم در گلخانه‌ها است. باید بدانیم رطوبت زیر 30 درصد برای گیاهان خطر آفرین بوده و حتی این احتمال وجود دارد که در نهایت منجر به از بین رفتن محصولات شود.

روش کار سیستم مه‌پاش نیز اینگونه می‌باشد که، ذرات پودری شکل آب که توسط دستگاه تولید شده، حرارت هوا را گرفته و خود تبخیر می‌شود. در نهایت خنک‌سازی محیط انجام می‌شود که این کار توسط نازل‌های متصل به شیلنگ‌های تحت فشار سیستم مه‌پاش شکل می‌گیرد. نکته مهم درباره سیستم مه‌پاش گلخانه‌ای سرماسان این است که هوا را می‌تواند ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتی‌گراد خنک کند.

اجزای سیستم‌های مه‌پاش

سیستم‌های مه‌ پاش از قطعات مختلفی تشکیل شده است که در ادامه می‌خوانید:

  • پمپ
  • نازل
  • شیلنگ
  • تابلوی برق
  • سیستم ضد چکه
  • سیستم تصفیه آب

Untitled 1 1 1 - قابلیت‌های سیستم مه‌ پاش گلخانه سرماسانیک نکته مهم دیگر که باید بدانید این است که؛ دستگاه مه‌پاش تنها برای مصرف گلخانه‌ای نیست! سیستم‌های مه پاش در فضاهای باز و فضاهای بسته قابل استفاده می‌باشند.

در فضای باز در محل‌هایی همچون کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، تراس، آلاچیق و… مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث خنک شدن محیط و شادابی افراد می‌شود. در فضاهای بسته نیز مانند: گلخانه‌ها، گاوداری‌ها و… کارایی داشته و رطوبت محیط را تامین می‌نماید.

شرکت سرماسان، تولیدکننده مدرن‌ترین سیستم‌های سرمایشی می‌باشد که «سیستم مه‌ پاش گلخانه» و همچنین «پنکه مه‌پاش» را تولید و عرضه می‌کند. شرکت سرماسان آمادگی طراحی، مشاوره و تامین سیستم‌های مه پاش می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت، با کارشناسان سرماسان تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:
اهمیت استفاده از فن گلخانه
۱۰ قابلیت سیستم‌های مه‌پاش

امتیاز دهید
X