کدام سیستم‌های سرمایشی سرماسان مناسب برای کارخانه است؟

کدام سیستم‌های سرمایشی سرماسان مناسب برای کارخانه است؟

کدام سیستم‌های سرمایشی سرماسان مناسب برای کارخانه است؟

چرا سیستم‌های سرمایشی سرماسان کارخانه ضروری هستند؟

سیستم‌های سرمایشی کارخانه هم برای تولید باکیفیت و هم برای حفظ سلامت کارکنان از اهمیت بالایی برخوردار است. گردش هوای محدود، ماشین‌آلات داغ و ساختمان‌هایی که گرما را در داخل نگه می‌دارند، محیطی ناخوشایند، ناسالم و خفه‌کننده را برای کارگران کارخانه ایجاد می‌کنند.

با بروز این مشکلات، بهره‌وری کاهش می‌یابد که باید به دلیل عملکرد و انگیزه پایین در محیط‌های کاری انجام شود. افزایش راندمان کاری و هم امنیت و هم عملکرد کارکنان کارخانه با ارائه خدمات با تجهیزات مناسب نسبت مستقیم دارد. کولرهای آبی صنعتی کارخانه باید همیشه با یک عملکرد کار کنند و کارایی یکسانی داشته باشند. تداوم عملکرد یکی از مهمترین عوامل از نظر ایمنی شغلی و کارایی اقتصادی است. به لطف محصولات و سیستم‌های سرمایشی که شرکت سرماسان برای شما آماده کرده‌ است، کنترل کاملی خواهید داشت.

کدام یک از سیستم‌های سرمایشی سرماسان ؟

بهترین کولر آبی صنعتی با برند سرماسان مجهز به فن آکسیال و پد سلولزی با کیفیت با توان خنک کنندگی بالا در ظرفیت‌های 40.000 مترمکعب بر ساعت 50.000 مترمکعب بر ساعت مناسب برای کارخان‌ها، سوله‌ها، کارگاه‌ها، سالن‌های ورزشی و تمامی سالن‌های یکپارچه می‌باشد.

این نوع کولر صنعتی به دلیل نوع طراحی منحصر به فرد و استفاده از پد سلولزی، قابلیت خنک کنندگی بالایی داشته و به راحتی در سالن، کارخانه، سوله، کارگاه، گلخانه و… نصب می‌شود. این کولرهای آبی صنعتی به دلیل هوادهی و خنکی بالا و قیمت پایین‌تر مشتریان زیادی برای سرمایش کارخانجات دارد.

مزایای سیستم‌های سرمایشی سرماسان

از مزایای این کولرهای صنعتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صدای پایین کولر صنعتی نسبت به مدل های مشابه
  • بدنه کولر ورق گالوانیزه ضخامت 2 میلی‌متر
  • استفاده از پد سلولزی فلاندی با کیفیت عالی
  • پرتاب هوا بالا، خنک سازی فوق العاده کولر
  • کولر صنعتی با قابلیت تک فاز و سه فاز به وسیله اینورتر
  • دارای واحد خدمات پس از فروش و عضویت در سامانه پشتیبانی مشتریان

شما می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا هم در مراکز تولید به کارایی کارآمد برسید و هم با استفاده از سیستم‌های سرمایشی سرماسان در مکان مناسب شرایط بهینه را فراهم کنید.

به صفحه تماس با ما رفته و با شماره گیری تلفن درج شده، زودتر از آنچه که انتظار دارید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

امتیاز دهید
X