تفاوت بین پد سلولزی و پوشال

تفاوت بین پد سلولزی و پوشال

تفاوت بین پد سلولزی و پوشال

تفاوت بین پد سلولزی با پوشال در کولر

1- یک تفاوت بین پد سلولزی و پوشال از لحاظ بهداشت است که کولر آبی صنعتی سلولزی سرماسان به کولر آبی پوشالی ارجحیت دارد. زیرا بافت کولر آبی پوشالی نامتراکم بوده و در حین استفاده ذرات بسیار ریزی از بافت پوشال جدا می گردد و در هوا منتشر می‌گردد. که سبب سوزش چشم‌ها و ایجاد آلرژی در افراد حساس می‌شود. در نتیجه در ایجاد بیماری های تنفسی در این دسته از افراد تاثیرگذار است.

2- انتشار آب در کولر های پوشالی غیر یکنواخت است. این عامل سبب می شود قسمتی از پوشال‌ ها انباشته از آب گردد و بخش دیگر خشک بماند که اصلاً خوشایند نیست، چرا که خشک ماندن پوشال سبب کاهش خنک دهی کولر و خیس ماندن پوشال‌ها سبب رشد باکتری‌ها و میکروب‌ها می‌گردد.

3- کولر آبی سلولزی به صورت یکنواخت آب را در تمامی بخش پد به جریان در می‌ آورد. احتمال شکنندگی آن را به کمترین میزان ممکن می‌رساند و این به دلیل مجهز بودن این دستگاه به بافت منسجم است. این در حالی است که کولر پوشالی بافت نامنسجم و شکننده‌ ای دارد.

پد سلولزی. e1625922400392 1 1024x554 - تفاوت بین پد سلولزی و پوشالنکات قابل توجه کولر آبی صنعتی

  • پدهای سلولزی نسبت به پوشال از طول عمر بالاتری برخوردارند و با استفاده پی در پی از آن پدها دچار استهلاک نمی‌ گردند. در نتیجه نیازی به تعویض ندارند، در حالی که پوشال ها زود استهلاک می‌یابند و می بایست آن‌ها را تعویض کرد.
  • در کولر آبی سلولزی جهت به گردش درآوردن فن از الکتروموتور پرقدرت استفاده می‌شود.
  • بدنه از قطعات اصلی کولر آبی است، ما در تولید بدنه این کولر از ورق گالوانیزه استفاده نموده‌ ایم که مقاومت بالایی در برابر ضربات و ساییدگی دارد. جهت پیشگیری از اتلاف حرارت بدنه دستگاه را با رنگ الکترواستاتیک پوشش داده‌ایم که از عوامل اصلی افزایش راندمان دستگاه است.
  • با توجه به تفاوت پد سلولزی و پوشال میزان لرزش و ارتعاش و صدا در کولر آبی سلولزی بسیار ناچیز است. بنابراین می‌توان بدون سلب آرامش از آن در محیط داخلی استفاده کرد.
کلمات کلیدی:

سرماسان، سرمایشی ، کولر آبی ، کولر آبی آکسیال ، سرمایش سالن ورزشی ، سرمایش سوله ، سرمایش باشگاه ورزشی ، پد سلولزی، کولر آبی, خرید کولر آبی فن آکسیال, خرید کولر آبی کم مصرف, خرید کولر صنعتی آبی, فروش کولر آبی, قیمت کولر آبی, قیمت کولر آبی در ارومیه, قیمت کولر آبی سلولزی. پد سلولزی، سیستم پد، پدهای کولر

 خرید آنلاین سیستم های گرمایش تابشی و سرمایشی از فروشگاه آنلاین گرماسرما

امتیاز دهید
X