چگونه از پنکه مه‌پاش استفاده کنیم؟

چگونه از پنکه مه‌پاش استفاده کنیم؟

چگونه از پنکه مه‌پاش استفاده کنیم؟

قیمت پنکه مه پاش + نکات مهم درباره پنکه رطوبت‌پاش یا مه‌پاش

پنکه رطوبت پاش یا پنکه مه پاش نام دستگاهی است که باعث می شود در فصل های گرم سال با نصب شدن در امکان نشیمن در فضای باز را برای شما لذت بخش تر کند. شما می توانید با استفاده از این پنکه حتی در روزهای گرم در بیرون از محیط خانه با خانواده بشینید.

تعریف پنکه رطوبت پاش و یا مهپاش

این پنکه یکی از جدیدترین تکنولوژی های ساخت انسان می باشد، که باعث خنک سازی در محیط های باز می شود. به طور کلی وسایلی هستند مانند دستگاه های تهویه که باعث خنک کردن فضای بسته می شود و امکان نصب در فضای باز نمی باشد، چون باعث هزینه های زیاد برق می شود.

پنکه های مه پاش می توانند بهترین گزینه برای جایگزین دستگاه های تهویه باشد، که به راحتی می توانید از آن در محیط های باز حتی در فصل های بسیار گرم تابستان استفاده کنید.

با استفاده از این نمونه دستگاه مه پاش شما دیگر نگران هزینه های سنگین مصرف انرژی نمی باشید.

برای استعلام قیمت پنکه مه پاش به فروشگاه سرماسان مراجعه فرمائید.

کارکرد پنکه رطوبت ساز به چه صورت می باشد؟

این دستگاه های رطوبت ساز به روش خنک کردن طبیعی بدن انسان کمک می کند. این پنکه زمانی کار خود را شروع می کند که دینامیک حرارتی آن راه اندازی شود، که بر اساس تبخیری که به وجود می آید باعث خنک کردن محیط اطراف می شود.

به طور کلی پنکه های رطوبت ساز نیازمند به یک منبع آب می باشند و همچنین باید دارای یک پمپ قوی داشته باشد که بتوانند حدود 1000 پوند مه در هر 4516/6 سانتی متر مکعب را به وجود بیاورد.

به طور معمول بر روی این پنکه های رطوبت ساز دهانه های نازل شکل کوچکی وجود دارد که باعث می شود آب را به صورت غبار در محیط پخش کند.

پنکه غبار را به طوری که در ناحیه یا اطراف قرار گرفته است به گردش در می آورد، و باعث ترکیب شدن آن با هوای گرم می شود. در این فرایند مولکول هایی که از هوای گرم و غبار به وجود آمده اند تبخیر خواهند شد، و در نتیجه باعث می شود که دمای محیط کاهش پیدا کند.

به صورت کلی با انجام این گونه فرایند دستگاه رطوبت ساز مانند دستگاه های تهویه هوا تاثیر بر روی محیط می گذارد.

معمولا این پنکه می تواند با تولید مه که ساخته استرا در یک منطقه وسیع به گردش در بیاورد، و هرجایی که غبار این مه به آن جا برسد باعث می شود که آن محیط خنک شود.

با توجه به این که پنکه رطوبت ساز به آب نیاز دارد ولی می توانید؛ اما غباری که از ان تولید می شود دارای مقدار بسیار کمی از رطوبت می باشد، که هر موقع به سطحی برخورد کند باعث تبخیر می شود.

وقتی که غبار تولید شده بر روی بدن انسان قرار می گیرد هیچ گونه احساس خیسی به فرد داده نمی شود، بلکه فقط احساس خنکی به آن دست می دهد. اما اگر دوست دارید که خیس شوید توسط این پنکه باید چندین متر از دستگاه دور شوید، در این صورت شما اندکی خیس می شوید.

برای استعلام قیمت پنکه مه پاش به فروشگاه سرماسان مراجعه فرمائید.

پنکه مه پاش 1024x798 - چگونه از پنکه مه‌پاش استفاده کنیم؟
چگونه از پنکه مه‌پاش استفاده کنیم؟

فواید پنکه های مه پاش و یا رطوبت ساز

۱. دارای تطبیق پذیری

شما می توانید به طور معمول از این پنکه های رطوبت ساز در هر مکانی استفاده کنید. این عامل یکی از بزرگ ترین خوبی های پنکه های مه پاش نسبت به دستگاه های تهویه هوا می باشد.

به طور کلی دستگاه های تهویه فقط برای مکانی که نصب می شوند کاربرد دارند، ولی پنکه های رطوبت ساز می توانند فضاهای داخلی و خارجی خانه را برای شما خنک کنند.

از این پنکه مه پاش می توانید در امکانی مانند خانه، پاسیو، حیاط خلوت و یا حتی زمان تفریح از ان استفاده کنید.

برای استعلام قیمت پنکه مه پاش به فروشگاه سرماسان مراجعه فرمائید.

۲. حمل راحت پنکه رطوبت ساز

به طور کلی باید در نظر داشت که می توانید پنکه های رطوبت ساز را به راحتی حمل کنید، که همین امر باعث شده است گزینه ی مناسبی برای خنک سازی محیط در هر امکانی شود.

شما می توانید به راحتی و بدون دردسر این پنکه را از یک محیط به محیط دیگر منتقل دهید. شما می توانید این پنکه را از فضاهای باز به مناطق دیگری انتقال دهید، این انتقال هیچ تاثیری برروی سرمایش و یا خنکی آن ندارد.

باتوجه به این که این پنکه به راحتی قابل حمل می باشد شما می توانید در تفریح های تابستان خود از آن استفاده کنید. اگر به هر اندازه این وسیله را جابجه کنید هیچ گونه تاثیری به عملکرد آن نمی گذارد و همانند اول محیط انتخاب شده ی شما را به خوبی خنک می کند.

۳. هزینه های مناسب پنکه رطوبت ساز

به طور کلی استفاده از این پنکه در هر صورت باعث می شورد که هزینه های شما کمتر شوند. به طور معمول قیمت پنکه مه پاش نسبت به دستگاه های تهویه هوا قیمت ارزان تری دارد، همچنین مدلی که قابل حمل می باشند دیگر نیازی به نصب کردن ندارند، به همین دلیل از پرداخت هزینه ی نصب هم شما معاف می شوید.

۴. با استفاده از پنکه های رطوبت ساز، مصرف برق خود را کاهش دهید

شما با استفاده از پنکه های رطوبت ساز دیگر دچار قبض های زیاد برق نمی شوید. پنکه های رطوبت ساز از برق استفاده می کنند ولی مصرف آن ها نسبت به سیستم های تهویه ی هوا بسیار پایین می باشد.

برای استعلام قیمت پنکه مه پاش به فروشگاه سرماسان مراجعه فرمائید.

چگونه از پنکه های رطوبت ساز استفاده کنیم؟

برای راه اندازی پنکه های رطوبت ساز حتما باید به دفترچه راهنمای آن توجه کنید، چون همه ی پنکه های رطوبت ساز مانند یک دیگر کار نمی کنند.

شما می توانید از این پنکه در هرمکانی استفاده کنید ولی اگر جایی که دارای تهویه مناسب باشد مورد استفاده قرار بگیرد کارایی آن دو برابر با کیفیت تر می شود.

اگر به درستی از پنکه های رطوبت ساز خود استفاده نکنید، باعث می شود این دستگاه به جای رطوبت باعث پخش کردن آب شود. به طور کلی پنکه های رطوبت سازی که کاملا سالم هستند به هیچ عنوان باعث آب نمی شود، مگز در زمانی که در خانه از ان استفاده کنید که دارای هیچ گونه تهویه ای نباشد.

برای استعلام قیمت پنکه مه پاش به فروشگاه سرماسان مراجعه فرمائید.

تماس با ما جهت خرید پنکه مهپاش : ۲۲۲۲۹۱۷۶-۰۲۱
امتیاز دهید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X