سیستم مه پاش در مرغداری و دامداری

سیستم مه پاش در مرغداری و دامداری

سیستم مه پاش در مرغداری و دامداری

سیستم مه پاش در مرغداری و دامداری کاملا حس می شود زیرا رطوبت لازم و خنک شدن محیط ارتباط مستقیمی دارد با کسب و کار این حوزه.

شرکت شایانیر صنعت آرتان با نام تجاری سرماسان تولیدکننده و مجری سیستم های مه پاش نازلی در کشور می باشد كه با بهره گيری از متخصصین مجرب، به همراه وجود زيرساخت ها و تجهيزات دقيق، اهتمام خود را بر جلب و اعتلای هرچه بيشتر رضايت مشتری قرار داده است و با کیفیت ترین تجهیزات و قطعات سیستم مه پاش را جهت مصارف مختلف صنعتی و کشاورزی و دام پروری، با کارائی فوق العاده بالا عرضه می نماید.

خط مشی كيفی اين گروه ، كسب رضايت مشتری در تمامی وجوه با ارائه خدمات پس از فروش و قيمت های رقابتی، در كوتاه ترين زمان ممكن است. این گروه با متخصصین مجرب آماده طراحی سیستم های اختصاصی برای تامین رطوبت جهت مصارف گوناگون صنعتی می باشد.

سیستم مه پاش چیست؟

سیستم های مه پاش با نام های دیگری شامل مه ساز، خنک کننده آبی و رطوبت ساز، دستگاهی ست که طی یک فرایند ساده فیزیکی، آب را به پودر تبدیل کرده و با یک نتیجه لذت بخش باعث خنک شدن هوا و ایجاد رطوبت در محیط می شود.

این سیستم مه پاش کارایی های بیشماری داشته و علاوه بر سیستم های خانگی، در کارخانجات باز یا بسته صنعتی، کشاورزی، چای خانه ها، دامداری ها، مرغداری ها و گلخانه ها و فضاهای باز تفریحی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

این ابزار موثر در تغییر دمای محیطی، از فوایط و کارایی بسیاری برخوردار می باشد. مه پاش علاوه بر تابستان و خنک سازی شگفت انگیز فضا، در هوای سرد زمستان نیز در جهت کاهش خشکی هوا و افزایش رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد. نباید فراموش کرد که بدون یک رطوبت ساز خشکی هوا در زمستان می تواند مشکلات زیادی را رقم زند.

استفاده از سیستم رطوبت ساز در دامداری ها شرایط اسایش بسیار مناسبی را برای دام فراهم نموده و در نتیجه آن تولید شیر روزانه و وزن دام ها و همچنین بهبود باروری را به همراه خواهد داشت.

مزایای سیستم مه پاش در مرغداری و دامداری

برخی مزایای مه پاش در محل های نگهداری حیوانات مثل مرغداری ها و گاوداری ها را در ادامه می خوانید:

  • تامین رطوبت مورد نیاز سالن به صورت اتوماتیک (کنترل رطوبت سالن با رطوبت سنج دیجیتالی متصل به سیستم مه پاش مرغداری)
  • کاهش مشکلات تنفسی و بیماری هایی نظیر برونشیت و … به دلیل امکان ضدعفونی هوای سالن توسط سیستم مهپاش
  • بهبود ضریب تبدیل غذایی به دلیل تامین آسایش بیشتر گله در صورت استفاده از سیستم مه پاش مرغداری و گاوداری و اصطبل ها زیرا سیستم مهپاش باعث خنکی سالن می شود
  • سیستم مهپاش امکان ضدعفونی هوای سالن به صورت کاملا یکنواخت و موثر طی دوره پرورش را فراهم می کند. زیرا نازل مه پاش یا نازل فوگردر تمام طول سالن قرار داده شده و سیستم مهپاش به صورت یکنواخت رطوبت را پخش می کند
  • با استفاده از سیستم مه پاش، امکان واکسیناسیون طیور برای واکسن های قطره چشمی فراهم می آید
  • به دلیل مطبوع شدن هوای سالن در صورت استفاده از سیستم مه پاش، راندمان تولید بهتر شده، تلفات کاهش و وزن بارگیری افزایش و میزان و اندازه تخم مرغ و ضخامت پوسته ی آن افزایش می یابد و بیماری ها کاهش می یابد
  • حشرات و گرد و خاک و بو کنترل می شود و میتوان فضاهای مورد نظر را ضد عفونی کرد
  • استفاده از شلنگ های با بهترین کیفیت و مقاوم در برابر پوسیدگی و آفتاب خوردگی و خراب شدن
  • استفاده از مرغوب ترین نازل های روز دنیا با بهترین کیفیت
  • نصب و راه اندازی توسط مجرب ترین پرسنل فنی
  • صرفه جویی در مصرف برق برای تامین هوای خنک
  • صرفه جویی قابل توجه در مصرف آب برای تامین رطوبت مورد نیاز

برای خرید سیستم مه پاش در مرغداری و دامداری می توانید با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: سیستم مه پاش در گلخانه ها و پرورش قارچ

اگر گلخانه‌دار و صاحب مرغداری و گاوداری هستید، برای تامین گرمایش لازم محیط کار خود می توانید از دستگاه گرماتاب استفاده کنید.

امتیاز دهید
X