سرماسان کولر صنعتی

سیستم مه پاش در گلخانه ها و پرورش قارچ

سیستم مه پاش گلخانه

سیستم مه پاش که با نام سیستم رطوبت ساز نازلی ، سیستم میست یا فوگر یا مه ساز نیز مشهور است یک ابزار موثر و کارا جهت خنک کردن و تامین رطوبت فضاهای بزرگ یکپارچه مانند گلخانه های پرورش گل و گیاه و قارچ و و فضاهای سرپوشیده و باز پرورش دام و نگهداری حیوانات، با استفاده از نازل مهپاش و ایجاد مه سرد می‌باشد.

این سیستم مخصوصا جهت خنک سازی و تامین رطوبت گلخانه ها که در تابستان با مشکل بزرگ رطوبت پایین و گرمای زیاد محیط مواجه می باشند کاربرد بیشتری یافته است زیرا رطوبت پایین و دمای بالا در این گونه محیط ها باعث کاهش شدید تولید محصول شده و مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد. امروزه استفاده از سیستم یا دستگاه مه پاش در گلخانه و پرورش قارچ و فضاهای سرپوشیده و باز پرورش دام و نگهداری حیوانات امری ضروری است.

اساس کار  سیستم مه پاش سرد بر اصل تولید ذرات بسیار ریز آب در حدود اندازه تقریبی بین ۳ تا ۲۰ میکرون (بسته با نازل مه پاش مورد استفاده) با استفاده از نازل مهپاش و پخش آنها به طور یکنواخت در کل محیط می باشد که این ذرات به دلیل ریزی و سبکی فوق العاده و نسبت بالای سطح به حجم در هوا به صورت معلق در آمده و با جذب سریع گرمای موجود درفضا تبخیر می شوند و فضا را خنک کرده و رطوبت داخل فضا را افزایش می دهد، بدون اینکه هیچگونه اثری از خیسی بر روی سطح کف از خود باقی بگذارد.

مه پاش سرماسان - سیستم مه پاش در گلخانه ها و پرورش قارچ
سیستم مه پاش در گلخانه ها و پرورش قارچ

سالن های پرورش قارچ

در سالن های پرورش قارچ به دلیل اینکه قارچ ها نیاز به آبیاری زیادی ندارند، می توان از این سیستم استفاده کرد. به وسیله سیتم مه پاش می توان آب مورد نیاز آنها را تامین کرد و از جهتی هم مکان کشت آنها را نیز مرطوب نگه داشت تا دمای محیط برای آنها کنترل شود.

ویژگی های مه پاش

از جمله مزیت‌های سیستم مه پاش سرماسان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید و قیمت سیستم مه پاش

برای خرید و اطلاع از قیمت سیستم مه پاش و همچنین انواع دیگر سیستم‌های مدرن سرمایشی می‌توانید با شماره ۲۲۲۲۹۱۷۶-۰۲۱ تماس گرفته تا کارشناسان سرماسان شما را راهنمایی نمایند و محصول موردنظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن خریداری کنید.

شماره تماس سرماسان

شرکت شایانیر صنعت آرتان با نام تجاری سرماسان تولیدکننده و مجری سیستم های مه پاش نازلی در کشور می‌باشد كه با بهره گيری از متخصصین مجرب، به همراه وجود زيرساخت‌ها و تجهيزات دقيق، اهتمام خود را بر جلب و اعتلای هرچه بيشتر رضايت مشتری قرار داده است و با کیفیت ترین تجهیزات و قطعات سیستم مه پاش را جهت مصارف مختلف کشاورزی از جمله گلخانه ها و سالن های پرورش قارچ و… با کارائی فوق العاده بالا عرضه می نماید.

خط مشی كيفی اين گروه ، كسب رضايت مشتری در تمامي وجوه با ارائه خدمات پس از فروش و قيمت‌های رقابتی، در كوتاه‌ترين زمان ممكن است. این گروه با متخصصین مجرب آماده طراحی سیستم های اختصاصی برای تامین رطوبت جهت مصارف گوناگون صنعتی می باشد.

امتیاز دهید
خروج از نسخه موبایل