پنکه مه پاش سرماسان و مزایای استفاده از آن

پنکه مه پاش سرماسان و مزایای استفاده از آن

پنکه مه پاش سرماسان و مزایای استفاده از آن

پنکه مه پاش سرماسان یا میست فن با قابلیت اسپری و پودر کردن آب با اندازه‌های مختلف و در مدل‌های ایستاده و دیواری با حجم‌های مختلف آب و قدرت بسیار بالا می‌باشد.

این پنکه‌ها برای کلیه فضاهای باز، مساجد، حسینیه‌ها، سالن‌های پذیرایی، باغ، رستوران، کافی شاپ، سالن های ورزشی، ویلا، باغچه و حیاط، کنار استخر، آلاچیق، گلخانه، سالن و تالار، کارگاه و سوله های تولیدی و … بسیار ایده آل است.

عملکرد پنکه مه پاش سرماسان

پنکه آبی با ایجاد مه یا همان قطرات بسیار ریز آب و تبخیر شدن آن با تماس با سطوح باعث ایجاد هوای خنک در محیط اطراف خود خواهند شد. احساسی که پنکه مه ساز ایجاد می کند. مشابه همان احساسی است که در صبحی با هوای مه آلود خنکی را روی پوست خود احساس می‌کنید.

رطوبتی که پنکه مه پاش سرماسان یجاد می‌کند بسیار ریز بوده و به سرعت در هوا تبخیر می‌شود. فقط افرادی که در فواصل خیلی نزدیک به دستگاه هستند رطوبت را احساس خواهند کرد.

مخزن آب رطوبت ساز در قسمت پایینی بدنه تعبیه شده و به راحتی قابل جداسازی و پر کردن می باشد. به کمک پایه با طراحی چرخ دار می توانید به آسانی پنکه را به هر نقطه دلخواه جابجا نمایید، با استفاده از دستگاه کنترل از راه دور نیز می توانید با داشتن فاصله از وسیله تنظیمات لازم و دلخواهتان را انجام دهید.

در ضمن از پنکه مه پاش سرماسان می‌توان با اضافه کردن مواد معطر و خوشبو به عنوان دستگاه تهویه مطبوع و معطر برای خوشبو کردن محیط نیز استفاده کرد.

همچنین برخی از این دستگاه‌ها مجهز به سیستم دفع حشرات موذی و یون ساز بوده که نشاط و آرامش شما را در محیط تضمین خواهد نمود.

60d6fb5d 18ad 4dc5 a149 3c1ac2cdf6a7 1 768x1024 - پنکه مه پاش سرماسان و مزایای استفاده از آن
نمونه پنکه مه پاش باکیفیت

مزایای پنکه مه پاش سرماسان

  • خنک کنندگی و پایین آوردن دمای محیط و بدن تا چندین درجه سانتی گراد
  • تامین رطوبت محیط با استفاده از اسپری آب
  • تسریع در کاهش قابل توجه دما در محیط های گرم تابستانی
  • تنظیم سرعت پنکه در سه حالت کند – متوسط – تند
  • عملکرد بدون سر و صدا برای محیط های خانگی و اداری
  • کنترل و حذف بو های نامطبوع موجود در محیط
  • حذف گرد و غبار موجود در محیط با استفاده از تکنولوژی آلتراسونیک
  • تامین هوای مطبوع با مصرف کمترین میزان آب و صرفه جویی در مصرف آب
  • کاهش در برق مصرفی به صورت چشمگیری
  • عدم نیاز به ملزومات متداول کولر مثل کانال کشی و ساپورت های محل قرارگیری
  • انتقال و جا به جایی آسان به نقاط مورد نظر با استفاده از پایه های چرخ دار
  • دفع حشرات موذی و مزاحم در محیط با پنکه مه پاش

برای آشنایی بیشتر با محصولات ما می‌توانید با مجله سرماسان همراه شوید و برای خرید مطمئن و آسوده سایت فروشگاه آنلاین ما را دنبال کنید.

تجهیزات سرمایشی

اگر برای مجموعه خود به دستگاه خنک کننده کارآمد نیاز دارید، ما می‌توانیم به شما مشاوره رایگان داده تا محصول خود را به راحتی هرچه تمام انتخاب و خریداری کنید. کارشناسان سرماسان در هفت روز هفته آماده هستند تا پاسخ‌گوی شما باشند و به سوالات شما پاسخ دهند.

پنکه مه پاش سرماسان تنها یکی از سیستم‌های سرمایشی این برند است؛ دستگاه‌های سرمایش صنعتی شرکت سرماسان شامل: کولر صنعتی آکسیال ، کولر صنعتی سانتریفیوژ ، پدکولر ، سیستم مه پاش ، پنکه مهپاش ، فن تهویه ۱۰۰ و ۱۴۰ ، سیستم پد و فن و… است. تمامی محصولات برای آسوده خاطر بودن مشتریان، با ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می‌شوند.

خرید تنها با شماره گیری : ۰۲۱۲۲۲۲۹۱۷۶

کلمات کلیدی مرتبط: پنکه مه پاش سرماسان – کولر آبی – قیمت کولر صنعتی – سرمایش کارخانه – سرمایش سوله – پنکه آبی ارزان – قیمت پنکه مهپاش – گلخانه – سرمایش گلخانه – خنک کردن محیط – سیستم های سرمایشی – کولر سانتریفیوژ – کولر آکسیال – خرید کولر صنعتی – سرماسان – گرماسان – تجهیزات گلخانه ای – میست فن – فن تهویه گلخانه – خنک کننده صنعتی – سیستم برودتی – سیستم تبخیری – کولر سلولزی – پد کولر گلخانه

امتیاز دهید
X