سیستم سرمایشی مه پاش در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟!

سیستم سرمایشی مه پاش در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟!

سیستم سرمایشی مه پاش در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟!

آشنایی با سیستم سرمایشی مه پاش

در هوای گرم روزهای تابستان حتما به کافی‌شاپ‌ و رستوران‌ رفته‌اید. حتما دستگاهی که هوای آن محدوده را خنک می‌کند. توجه شما را به خود جلب کرده باشد! نام آن دستگاه سیستم سرمایشی مه پاش می‌باشد.

پنکه مه‌ پاش دستگاهی است که، در روزهای گرم امکان نشستن در فضای باز و لذت بردن از آن را برای شما مهیا می‌کند. در واقع با یک پنکه مه‌ پاش، می‌توان در هوای داغ تابستان، ناهار را به همراه خانواده خود در باغ، رستوران‌ و یا در فضای باز میل نمود.

در این مطلب، «مجله سرماسان» اطلاعاتی مفید و کاربردی در خصوص این دستگاه را برای شما آماده کرده است.

پنکه مه‌ پاش، که به آن دستگاه رطوبت‌ ساز نیز گفته می‌شود. یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین تکنولوژی‌‌ها، برای خنک کردن هوا در فضاهای باز می‌باشد.

استفاده از دستگاه‌های تهویه هوا، یکی از رایج‌ترین راهکارها برای خنک کردن هوا در فضاهای بسته می‌باشد. اما نکته مهم اینجاست که این دستگاه‌ها مصرف برق بالایی دارند و دیگر به‌صرفه نیستند. حالا با وجود «پنکه مه‌پاش سرماسان» این مشکل رفع شده است. لذا پنکه مه پاش، مناسب‌ترین ابزار برای خنک کردن هوای فضای باز در تابستان می‌باشد.

همچنین در کنار خنک نمودن هوا، می‌توان با اضافه کردن مواد معطر و خوش‌بو، از این سیستم سرمایشی مه پاش به عنوان دستگاه تهویه معطر برای خوش‌بو کردن محیط هم استفاده کرد.

13bb74c0 5f12 4658 9767 6914003ed8f9 138x300 - سیستم سرمایشی مه پاش در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟!
نمونه پنکه مه پاش سرماسان

در ادامه چند مزیت مهم و کاربردی پنکه مه پاش را می‌خوانید:

  •  کاهش دمای محیط و بدن به میزان دل‌خواه
  • تسریع در کاهش قابل توجه دما در محیط‌های گرم تابستانی
  • تنظیم سرعت پنکه در حالت‌های مختلف
  • حذف گرد و غبار موجود در محیط با استفاده از تکنولوژی آلتراسونیک
  • تامین هوای مطبوع با کم‌ترین میزان مصرف آب
  • کاهش قابل توجه در مصرف برق
  • عدم نیاز به ملزومات متداول کولر مثل کانال کشی و ساپورت‌های محل قرارگیری

علاوه بر احساس راحتی بین افراد این پنکه قابل حمل، می‌تواند در فصل‌های گرم سال، سلامتی و ایمنی را حفظ کند. هنگامی که دمای هوا افزایش می‌یابد بسیاری از افراد در معرض گرمازدگی و یا حتی مرگ ناشی از کمبود آب و حرارت بالا قرار می‌گیرند. که این پنکه‌های مه پاش قابل حمل، از بخار آب استفاده می‌کنند که بر روی پوست قرار می‌گیرد.

همچنین علاوه بر ایجاد خنکی هنگامی که یک نسیمی بر روی این شبنم‌های ایجاد می‌شود. بر روی پوست می‌وزد بدن را خنک می‌کند و راحت و ایمن می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

در پایان باید گفت، این پنکه را می‌توان یکی از بهترین تکنولوژی‌هایی به حساب آورد. امروزه سیستم سرمایشی مه پاش، کمک بسیاری را به کسب و کارهایی که نیازمند فعالیت در فضای باز هستند، کند.

همچنین لازم به ذکر است، این پنکه‌ها را می‌توان در محیط‌هایی همچون: مساجد و حسینیه‌ها، سالن‌های پذیرایی و تالارها، سالن‌های ورزشی، ویلا، باغچه، حیاط و آلاچیق، کارگاه‌ها و سوله‌های تولیدی نیز استفاده نمود.

بهترین سازنده سیستم سرمایشی مه پاش کیست؟

سرماسان تولید کننده سیستم‌های مه پاش فشار قوی و پنکه مه پاش با کارایی صنعتی، تجاری و مسکونی است. سرماسان به عنوان یک تولیدکننده حرفه‌ای سیستم مه پاش با بیش از 15 سال تجربه، طیف گسترده‌ای از محصولات را از سیستم‌های مه پاش سطح ابتدایی تا راه‌حل‌های طراحی شده سفارشی برای خنک کننده، رطوبت و کنترل کردن گرد و غبار در فضای باز و بسته ارائه می‌دهد.

خرید انواع پنکه مه پاش

برای خرید سیستم سرمایشی مه پاش و آشنایی با انواع آن، می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۲۲۹۱۷۶ تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در خرید سیستم سرمایشی مورد نیازتان راهنمایی کنند.

سرماسان آماده همکاری با تمام نهادها، مجموعه، شرکت‌ها و… بوده و با توجه به رزومه قوی خود می‌ تواند این تضمین را دهد که پروژه شما را به بهترین نحو ممکن طراحی و اجرا نماید.

فروشگاه آنلاین

امتیاز دهید
X