اینفوگرافی/ کولر صنعتی سانتریفیوژ چیست؟

اینفوگرافی/ کولر صنعتی سانتریفیوژ چیست؟

اینفوگرافی/ کولر صنعتی سانتریفیوژ چیست؟

در این مطلب به‌صورت مختصر با «کولر صنعتی سانتریفیوژ» آشنا می‌شویم. امروز شرکت سرماسان بزرگ‌ترین تولیدکننده این نوع کولر در کشور است و بزرگ‌ترین پروژه‌های کشوری را در اختیار دارد. کولر صنعتی سانتریفیوژ یکی از انواع کولرهای تبخیری می‌باشد که اساس کار این کولرها بر اساس تبخیر آب استوار است.

با توجه به اینکه کولرهای سانتریفیوژ در ایران، در ظرفیت‌های خانگی و کم به صورت بسیار تولید و عرضه می‌شود، خلاء وجود کولرهای صنعتی سانتریفیوژ با ظرفیت بالا احساس می‌شد که شرکت سرماسان اقدام به تولید این کولرهای صنعتی آبی در ظرفیت‌های بالا (تا ۶۰.۰۰۰M3/h) نموده است.

لازم به ذکر است که این کولرهای سرماسان مدرن‌ترین و باکیفیت‌ترین کولرهای داخل کشور است.

کولرهای صنعتی سانتریفیوژ، برای سرمایش سالن‌های صنعتی و ورزشی، تامین همزمان سرمایش چندین واحد اداری، سرمایش مجتمع‌ها، ویلاها، سوله و انبارها، مساجد و حسینه‌ها و… بهترین گزینه می‌باشد.

مناسب جهت استفاده در هرگونه فضای بزرگ و صنعتی مانند: سوله‌های صنعتی، کارگاه‌ها، کارخانه‌ها‌، مساجد، ادارات، سینماها، انبارها،فروشگاه‌های بزرگ

این کولر به جای استفاده از پوشال‌های معمولی به عنوان واسط تبخیری، از پدهای سلولزی که راندمان خنک‌سازی را افزایش می‌دهند بهره می‌برد.

نکته قابل توجه این است که کولرهای سانتریفیوژ سرماسان در ظرفیت‌های مختلفی از جمله ۱۳۰۰۰، ۲۶۰۰۰، ۳۲۰۰۰ ، ۶۰۰۰۰ تولید و عرضه می‌شود.

آشنایی با کولر صنعتی سانتریفیوژ

کولر صنعتی سانتریفیوژ 2 1 1024x683 - اینفوگرافی/ کولر صنعتی سانتریفیوژ چیست؟

 

امتیاز دهید
X