سرماسان کولر صنعتی

سیستم سرمایشی سرماسان

شرکت شایانیر صنعت آرتان با نام تجاری سرماسان به عنوان تولید کننده انواع مدرن‌ترین سیستم سرمایشی سرماسان دارای بیش از یک دهه تجربه بسیار موفق در خصوص طراحی، تولید و اجرای سیستم‌های سرمایشی و برودتی با برند ثبت شده و انحصاری در کشور می‌باشد.

سیستم سرمایشی سرماسان

پد کولرهای گلخانه‌ای سرماسان بهترین گزینه برای سرمایش گلخانه می باشد. سرماسان مفتخر است به عنوان اولین شرکت تولید کننده سیستم‌های سرمایشی، این پدکولرها را در گلخانه‌ها در انواع شرایط اقلیمی استفاده کند. به طوری که از جنوبی‌ترین مناطق گلخانه‌ای کشور در شهر رودان تا مناطق شمالی کشور در گرگان و تبریز و همچنین مناطق خشک و گرمسیری مرکزی کشور با اقبال بسیار خوب گلخانه داران روبرو شده است.

گلخانه‌ها به سیستم‌های خنک کننده به اندازه سیستم گرمایشی نیاز دارند. نیاز به سرمای مناسب زمانی اتفاق می‌افتد که میانگین دمای روزانه برای عملکرد مناسب محصولات بسیار بالا باشد. در این صورت خنک کردن گلخانه تنها راه سالم ماندن محصولات داخل گلخانه است. سرمایش گلخانه گرانتر از گرم کردن گلخانه است. بنابراین سرمایه گذاری در خرید سیستم خنک کننده باید یک تصمیم خوب در نظر گرفته شود. روش خنک کننده ترجیحی برای گلخانه از طریق خنک سازی تبخیری است.

گلخانه‌هایی که در محیط‌های خشک و سرد قرار دارند از سیستم‌های سرمایشی از جمله پنکه مه‌پاش سود زیادی می‌برند، زیرا مقادیر زیادی آب می‌تواند به هوای ورودی تبخیر شود و در نتیجه افت دما قابل‌ توجهی باشد.

سيستم مه‌پاش يک ابزار بسيار موثر و کارا جهت تامين رطوبت، خنک کردن و یا کاهش گرد و خاک محیط و از بین بردن بوهای نامطلوب در فضاهاي بزرگ و يکپارچه نظير سوله‌های تولیدی در کارخانجات، انبارها و یا حتی خنک کردن سریع محصولات تولیدی و یا خنک کردن دستگاه‌های صنعتی می‌باشد.

البته سیستم مه پاش همچنین در فضاهاي باز تفريحي و تجاری از قبیل سواحل شنی، هتل‌ها و تالارها و پارک‌ها و فضای سبز ویلاها جهت خنک کردن و لطافت هوا در تابستان کاربرد فراوانی دارد. سیستم مه‌پاش همچنین با ایجاد جلوهای ويژه در اطراف استخر، برکه و آبنماها زیبایی خاصی به فضای سبز می‌بخشد.

کولر آکسیال 13 1 1 - سیستم سرمایشی سرماسان

انواع سیستم سرمایشی سرماسان

کولرهای آبی (سیستم سرمایشی سرماسان) با توجه به نوع فن و کاربری آن‌ها به دو نوع کولر صنعتی آکسیال و کولر صنعتی سانتریفیوژ تقسیم‌بندی می‌شود.

ویژگی و مزایا کولر آکسیال

ویژگی و مزایا کولر سانتریفیوژ

امتیاز دهید
خروج از نسخه موبایل